Ik word er ook helemaal gestoord van. Ik heb wel eens gelezen dat het helpt om een beetje citroensap op een schoteltje te doen... Maar ben zelf nog te lui geweest om t te proberen
ik had er ook last van tot het fruit verbannen werd naar de koelkast nu is mijn huis fruit vlieg vrij
Goedemorgen meiden, ik heb de tip opgevolgd door een glas wijn neer te zetten,1 glas? Zelfs 2! Ze mochten kiezen uit rode en witte wijn Ik ging vol goede moed naar bed, en keek al uit naar de volgende morgen. Want dan zou ik ze tenslotte allemaal "straal" bezopen in de glazen zien drijven. Nou ik kan jullie vertellen er zaten er........................... 0 in! Ze vlogen nog vrolijk rond, althans het is nu wel iets minder. Misschien dat het door de "lucht" van de alcohol komt Ik weet het niet. Maar goed, een paar is te overzien, ik wacht het weer rustig af. ( ook op de gouden tip ) Ik wens jullie een fijne fruitvlieg vrije dag Liefs, mussie
Hier ook zo'n last van die beesten, ik herinnerde me een tip over azijn dus ik op internet kijken en ik kwam dit tegen; http://lifehacking.nl/thuis-tips/hoe-va ... tvliegjes/ ik heb meteen een ijscoupe gepakt (kunnen er lekker veel in) en dat in elkaar gezet en nu een paar dagen later drijven er al meer dan 20 vliegjes in!.
Azijn heb ik ook al geprobeerd. Maar daar heb je ook verschillende soorten in he. Welke "smaak" gebruik jij dan? Liefs, mussie
wij hebben burg natuurazijn, maar het belangrijkste is de trechter waardoor ze er niet meer uit kunnen (en dan verzuipen in de azijn).
wij hebben ooit op school geleerd .. nou ja, weet niet of het helpt voor fruitvliegjes , iig wel voor muggen, bromvliegen enzo een citroen nemen, daar gaatjes inprikken en in de gaatjes kruinagel duwen, citroen in de zon laten drogen.. moet wel helemaal vol zitten anders wordt die rot en volgens mij wordt het probleem dan alleen maar erger keer de citroen gedroogd is met de kruidnagel erin gewoon ergens neerleggen het stinkt wel, kruidnagel heeft zo'n typische geur eh maar wie weet helpt het wel
HELP! Ik lees mee. Ik word GEK van de fruitvliegjes :x . Vorig jaar heb ik er ook al last van gehad, toen gingen ze vanzelf weg. Even doorlezen of de gouden tip hier genoemd wordt. Zelf heb ik in elk geval de vuilnisemmer tijdelijk buiten neer gezet. Dat helpt een beetje.
Wij zijn sinds vrijdag ook slachtoffer van de fruitvliegjes! Ze hadden ons hele huis overgenomen! Gelukkig heb ik een krachtige stofzuiger, daar kunnen ze niet aan ontkomen. Gewoon opzuigen die krengen.
Het is hier de ene dag heeeeeeeeel erg, en dan is er weer niets! Snap er niets van, krijg ze ook niet weg! Het is echt een plaag volgens mij!
Ook de laatste tips heb ik opgevolgd. Ik ben "lekker" aan het knutselen gegaan Trechter gemaakt, in een glas met azijn gezet en maar weer wachten. Maar ook dat heeft niks geholpen Toen heb ik een glas helemaal gevuld met azijn, tot aan het randje en ja hoorrrrrrr, daar kwamen ze Ik dacht hehe, eindelijk de oplossing! Maar niks geen vliegjes die het het glas IN gingen, ze blijven keurig op de rand zitten. Ze kijken wel uit, willen echt niet verzuipen! Ik geef het dus op,ik heb tegenwoordig veel "gasten" in huis Liefs, mussie
Ik heb hier nu echt al weken een schoteltje met wijn(azijn) en een druppeltje dreft, werkt SUPER. Ziet soms echt zwart van de vliegjes 's morgens, vooral in de bijkeuken waar onze vuilnisbak staat.
Ik heb ook een trechtertje geknutseld, en lekkere witte wijn in het glas, et voila! Zwemmen zullen ze!
Ik had al een glas vol staan, zonde om weg te gooien Voorlopig zitten ze nog steeds op de rand Ze hebben geen verzuip diploma denk ik Liefs, mussie
Eh, ik heb C1000 afwasmiddel, zou dat het zijn, vinden ze dat gewoon niet lekker ruiken? Liefs, mussie
Joehoeeeeeeeeeeeee, er is er al 1 verzopen Please, andere verschrikkelijke irritante vliegjes, duik erachter aan [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Liefs, mussie