Onze tweede kindje is op komst, we weten nog niet wat het wordt. Onze dochter heet Frederique. Weten jullie nog leuke jongens of meisjesnamen die daar bij past. Voor een jongen zaten we te denken aan julian, maar ik ben nog niet 100% enthousiast.
Mooie naam Frederique! Ik vind het wel mooi als je er ook een wat langere naam bij kiest, geen naam met maar 1 lettergreep bijvoorbeeld. Hier wat suggesties... Voor een meisje: Valerie Julia Veerle Nathalie Noralie Esmee Jasmijn Vivian Tessa Joelle/Joella Isabel(le) Claudia Leona Voor een jongen: Florian Nathan Matthijs Roan Jasper Kasper Kylian
Frederique is een Franse naam, wil je voor het tweede kindje ook een Franse naam ? Julian vind ik erg mooi, en is ook heel mooi Frans uit te spreken. Meisje: Alice (A-lies) Céleste (Ceelest) Karen (Kaarèn) Jongen: Romain Benoit Julien/Julian Florian Dit is even wat ik verzin hoor
Jongen: Matthias, Juriaan, Alexander, Caspar, Pepijn, Christian, Nander, Emiel Meisje: Mathilde, Juliette, Hannah, Josephine, Joelle, Charlotte, Sylvana, Rozanne, Murielle, Annefleur
emerence florence julia isabellle / isabella yente\bente yasmijn Florine eline maureen annabel blanche Charlotte Danique Hannah Isolde Janneke karlijn merel merle noreen Olivia stella maud
Bedankt voor de inspiratie, Tot nu toe staat voor een jongen Julian op de lijst en voor een meisje vinden we Anne-Fleur wel mooi.
Ik ken iemand die hun dochter zo wilde noemen, maar dat werd een jongen Hun eerste zoon heet Flo.rian en de ander Ro.gier Anne-fleur ook een hele mooie naam, ik ken ook een anneroos, komt wat minder voor denk ik.
Ik hoorde laatst Anne-Floor, erg leuk! Verder vind ik Florien erg leuk, maar je wilt misschien niet iets met een F? Voor een jongen vind ik Julian erg leuk en past perfect bij Frederique. Als we hier een jongen hadden gekregen had hij Maxime geheten... Succes met kiezen!