Ik ben nu 11weken zwanger en va het begin heb ik witte soort vlokken/wolken in m'n urine, wie herkent dit en hoort dit bij een zwangerschap??
Hoi! Ja had ik ook 'last' van. Mocht urine inleveren, die was helemaal schoon. Ik heb verder ook geen klachten, dus weet eigenlijk niet wat het is? Heb het nu ook nog wel eens soms. xxx
Echt vreemd want t is heel veel. Ik heb ook Bij de na urine gebracht daar zagen ze bloed in de urine maar geen aanwijzingen voor blaasontstekingen... In t ziekenhuis zelfde dag urine getest en weer geen bloed te zien, dus geen ontstekingen...erg rAar... Als ik t Google zie ik wel dat t met zwangerschap te maken kan hebben?
Hmmm. hebben ze het alleen getest op blaasontsteking of ook op kweek gezet. Begreep van huisarts dat als het op kweek gezet wordt, ook gekeken wordt naar andere infecties dan alleen een blaasontsteking. Dit hadden ze bij mij gedaan omdat er gedacht werd aan een nierweginfectie oid. xxx
Ja in het ziekenhuis hebben ze t idd op kweek gezet. Arts denkt idd dat t iets met de nieren te maken kan hebben maar dat er dan smiddags niets meer te zien was in urine begreep ze niet helemaal... Hou t nu zelf maar in de gaten àls t niet te doen is trek ik toch weer aan de bel... Die witte wolkjes snap ik alleen niet.. Zal t ook is bij de vk vragen
He getsie. Nou hoop maar dat het niets is. Kijken wat de vk zegt. Je mag vast nogmaals je urine inleveren. Kijken of er dan wat uitkomt misschien. Hopelijk is het niets. Ik ben nu 29 weken zwanger, had het in het begin vaker en nu nog af en toe. Heb verder geen klachten en met de kleine is alles goed! xxx
Ik werk in de zorg, en als er vlokken in de urine zit, wijst dat vaak op ontstekingen. Toen ik voor mvm plastte zag ik ook die vlokken, dus ik mijn urine ingeleverd, niets geen ontstekingen. Opeens las ik een topic hier met de vraag of het een teken van zw kon zijn..toen ging er opeens een lampje bij me branden. Na een week of 14 was het wel weer weg.
Dank jullie voor de reakties Ukoldaatje, had jij het dan ook? Dus het kan op ontsteking of afscheiding tijdens de zwangerschap betekenen?