Nu 32 weken zwanger en het einde komt toch in zicht. Hoewel in nog ontzettend geniet van mijn zwangerschap heb ik heeel veeel zin in de kleine. Ik ben benieuwd hoe andere de laatste weken ervaren?
in de laatste weken krijg ik heel veel vocht bij in mijn gezicht en voeten enzo...Het enige wat ik mij nog herinner van toen is dat ik constant aan het zeggen was: HET MAG VAN MIJ GAAN KOMEN HOOr!!! Tis echt waar wat ze zeggen: De laatste loodjes wegen het zwaarst!!
Ik was het ook zat.. Wilde graag de kleine zien en in me armen kunnen houden en natuurlijk van die dikke buik af zat me toch wel in de weg.. Ik was ook de hele tijd aan het zeggen KOM R MAAR UIT of mijn vriend aansporen om me voeten te masseren op die drukpunten .. Ik heb de hele zwangerschap weinig last gehad en ging heel voorspoedig allemaal maar idd de laatste loodjes zijn het zwaarst
Steffie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Evy (wat een mooie naam!). Ik denk dat ik zo'n beetje gelijk loop als jij Marley a.s. zondag ben ik 33 weken zwanger. Ik moet nog 4 dagen werken en dan gaat m'n verlof in. Alleen zal ik hoogstwaarschijnlijk iets eerder dan jij aan de beurt zijn, want ivm m'n zwangerschapssuiker zal onze kleine man zoals het er nu naar uit ziet minimaal 2 weken eerder gehaald gaan worden. Maar hier wel hetzelfde, begin erg nieuwsgierig te worden en begin te merken dat ik wat meer beperkt ben in m'n doen en laten... Ondanks de suiker verloopt m'n zwangerschap ook erg voorspoedig, dus hier ook geen klagen, ben alleen gewoon nieuwsgierig.
@ Dijnti: dankjewel jaa wij vonden zelf kort maar krachtige naam .. De loodjes zijn zwaar maar tijdens en na de bevalling ben je die weer vergeten en stiekem mis je af en toe het gerommel in je buik en wat ik wel eens heb dan denk ik ooh de kleine schopt maar dan realiseer je je al snel dat het de kleine niet was maar al je organen die zijn plekje weer krijgen .. Succes nog allemaal met de laatste loodjes! Liefs
Ik vond de laatste loodjes helemaal niet zwaar, totdat ik overtijd ging. Dan ga je echt zitten wachten. Uiteindelijk 11 Dagen later was onze zoon daar. Een bevalling is pas zwaar, maar dat vergeet je echt weer snel. Klinkt cliché, maar het is echt zo! Nu ik zwanger ben van de 2e vind ik juist het eerste trimester best wel moeilijk. Heel erg moe, maar er niet aan kunnen toegeven omdat er een kleine ukkepuk rondloopt die geen middagslaapje meer doet. En de dagen dat ik werk sta ik voor de klas en dan kan je ook niet even een beetje gas terugnemen.