Hallo dames, Echt een ramp. Ik ben nu iets meer dan 31 weken zwanger en kom maar niet op een jongensnaam. Heb er al wel een aantal gevonden die ik wel leuk vind, maar nieuwe namen zijn ook welkom. Alvast bedankt! Liefs Vaam
Ik vind Quinten superleuk! Stond ook op mijn lijstje (helaas niet op die van mijn vriend ). Dani vind ik meer een meisjesnaam en de andere namen vind ik eerlijk gezegd niet zo.
Niet mijn smaak namen, maar van alle namen die er staan vind ik Dani het leukste. Ik zou er alleen Daan van maken.
Ik vind Quinten en Jayden het mooist. Maar doordat ik engelse namen moeilijk uit te spreken vind voor sommigen zou ik voor Quinten gaan! Wil je't iets specialer dan kan je er ook altijd QUINN van maken! Veel succes!
lastig lastig...hihi. Maar ik zie al wel dat de voorkeur bij de meeste bij Quinten ligt. En vinden jullie Dani echt een meidennaam dan?
Het kan op zich wel voor een jongen, maar ik ken twee meisjes die zo heten (en geen jongens), dus ik moet bij die naam wel meteen aan een meisje denken.
Hoi Mijn voorkeur gaat naar Jaymen Jayden hoor ik ook graag, maar vind ik (da's natuurlijk persoonlijk he) meer voor een meisje. Quinten is ook mooi, maar de andere namen zijn origineler, minder vaak voorkomend. Succes, en maak de juiste keuze. Liefs Lentel
Mijn mening weet je al . Dani dus met Quinten als goede tweede. Ik vind Dani geen meisjesnaam (denk aan die Ajacied van een aantal jaar geleden, nou als je zo'n knapperd krijgt! ) Andere suggesties als ik afga op wat ik denk dat jouw smaak is: - Dylan - Jason - Liam - Luca - Milan - Devin - Trevor - Collin - Quinn - Finn Succes!
Ik vind Quinten nog wel gaan maar de andere vind ik niet mooi. Ik ben dan ook zelf van de korte, makkelijke namen: Sam, Sam, Stijn, Mart, Cas, Joep etc
Ik vind Dani en Quinten leuk. Jayden komt hier de laatste tijd vaak voor. Dus zou daar dan niet zo snel voor gaan.