Hellup, jullie expertise gevraagd... (zwanger? en nuvaring)

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Liesl, Jul 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    en?
    Ben niet nieuwschierig ofzo :rolleyes:

2. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    vertel vertel...ik hou het niet meer!

3. Liesl

Liesl Actief lid

Jul 9, 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    YESSSS!
    Dikke vette plus!

Ik was nu zo slim geweest om meteen 2 testen te kopen, dus zowel gister als vanmorgen nog een keer getest (vooral om mezelf te overtuigen :D )Beide keren dikke vette streep!

Ik zal mijn vriend vragen om met zijn telefoon een foto te maken (onze camera is gejat) en die trots aan jullie tonen!

Wel komt er nu ineens een heleboel op me af, hoe moet dat met onze geplande wereldreis (hoewel mijn vriend zei dat we ook met z'n 3-en op reis kunnen), mijn fulltime baan (die ook niet echt part-time kan) hoe vertellen we het onze ouders en allerlei andere dingen als verloskundigen, baby-attributen etc.
    Ik ben echt een volkomen nitwit op dit gebied, dus ik ga maar eens actief gebruik maken van dit forum en alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt voor jullie medeleven en tips. Die hebben me wel door deze dagen heen geholpen!

Liefs Liesl

4. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    GEFELICIFLAPSTAART!

5. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

Mar 2, 2007
    1,623
    0
    0
    gefeliciteerd !
    geniet er lekker van ook al is het onverwacht.

6. Bala

Bala Nieuw lid

Jul 12, 2007
    1
    0
    0
    Hallo, ik ben zelf ook (tot nog toe) een tevreden gebruikster van de NUVA ring. Maar sinds 2 weken ben ik een beetje bang dat ik stiekem toch zwanger ben. Over een korte schets van mijn situatie en mischien dat jullie mij gerust kunnen stellen. Vrijdag 22 juni was ik zo misselijk en helemaal bekaf, dagje ziekgemeld, verder niets achter gezocht. Heb maandag 25 juni de Ring verwijderd, niets aan het handje en gewoon donderdag 28 juni ongesteld geworden. Maar vrijdag werd ik wakker en ik voelde me al niet zo lekker en behoorlijk duizelig, ik liep s'middags in de stad en ik werd steeds duizeliger, stond te wankelen op mijn benen, heb ik nog nooit gehad. Ondanks dat ik ongesteld was heb ik die middag een test gekocht, 1 streepje, mooi dus niet zwanger. Maar de afgelopen twee weken, heb ik opvliegers, continu rode wangen, ben ik over emotioneel en moet ik om alles huilen lijkt wel. Ik snap er niets van. Ik zit lekker in mijn vel, heb een fijne relatie, ben gezond en de test was negatief. Maar stiekem maak ik me toch zorgen. Zou ik zwanger kunnen zijn?

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    jaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meis
    Laat het nieuws maar eerst lekker binnen werken, en dan maar eens verder kijken meis!
    Geniet ze :)

8. dianapols

dianapols Lid

Feb 15, 2007
    57
    0
    0
    ADL-assistente
    Krimpen aan den IJssel
    Wow! Gefeliciteerd! :)
    Geniet ervan!
    Groetjes,
    Diana

Ps. Alvast een tip: ga zo snel mogelijk foliumzuur halen! (verkleint de kans op open ruggetje)

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    GEFELICITEERD! :D:D

Toch wel dus.. Je moet je vooral niet te druk maken en alles goed inplannen. Ik zelf werk ook fulltime en ga na de bevalling ook nog fulltime werken.. Je kunt alles tegenwoordig zó goed combineren! :D

Plannen en combineren zijn de sleutelwoorden! :p

10. Liesl

Liesl Actief lid

Jul 9, 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    hmmmz, ik had dit 'cadeautje' nu juist gezien als hèt bewijs dat ik niet zo goed ben in plannen...

Volgens mij kan ik bij jou in de leer voor wat betreft time-management, nu eerst genieten en een leuke manier bedenken om mijn ouders en broer en zus te verrassen :D

Herkennen jullie het 'symptoom: niet meer kunnen werken'? Ik kan aan niets anders denken dan het kleine wondertje in mijn buik...

11. lobj

lobj Actief lid

Jun 27, 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    woooow ! gefeliciteerd ! echt waar :D weer een rose naam er by! :D

12. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    GEFELICITEEEEEEEEERD!
    Super johh.. Geniet ervan !

-xxx-

13. Liesl

Liesl Actief lid

Jul 9, 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Ladies,

Helaas is het afgelopen dinsdag misgegaan en heb ik een miskraam gehad. Dat is dat nu pas meld, tja, ik moet zeggen dat ik het echt erg vind en er best veel verdriet over heb, ook al was mijn zwangerschap dan niet gepland. Ik had in eerste instantie niet zoveel zin om het erover te hebben...

Wel zijn we er inmiddels uit dat we het nog eens gaan proberen, maar dan gepland!

Liefs Liesl

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Dat meen je niet! :'( Wat verdrietig meis..

Heel veel sterkte gewenst en hoe tegenstrijdig dan ook; heel veel succes met jullie keuze om gepland voor een kindje te gaan!

15. Kekjiram

Kekjiram Lid

Jul 31, 2007
    12
    0
    0
    Nuvaring....

Ik ben al zeker 7 jaar zoet met nuvaring en nog niet zwanger geweest. Ik ben hem ook eens kwijtgeraakt omdat ik een tampon had gebruikt (mag je dus niet doen). Maar hem zomaar kwijtraken? hoe doe je dat?
    Ik heb echter wel een klein probleempje want ik denk bijna elke maand dat ik zwanger ben, ik heb dan ook alle kwalen die je maar kunt hebben, maar na een test ben ik nooit zwanger. Ik begin te geloven dat ik zo graag kinderen wil dat me dat zo veel bezig houdt dat ik die kwalen onbewust zelf ga creeren... Ik zie ook overal zwangere vrouwen, echt om gek van te worden!
    Ik wil echter nog een jaartje wachten met kinderen omdat mijn werk nog niet vast staat en we nog maar enkele maanden samen wonen. Zou ik zo bang hebben om onverwacht zwanger te worden dat ik nu er zo aan zit te denken?
    Wat ik graag zou willen weten is: Is er al iemand zwanger geraakt ondanks dat de nuvaring nog op zijn plaats zat? Want zoals de pil is nuvaring ook maar voor 99% veilig he...
    Ik heb nu weer elke dag de neiging om een test in de winkel te gaan kopen, maar ze gaat toch negatief zijn hoor... Ik moet binnenkort naar de gyneacoloog, dus nog ff geduld....

16. Kekjiram

Kekjiram Lid

Jul 31, 2007
    12
    0
    0
    Heb het dus weeral niet kunnen laten he...
    Test was negatief en dat was een telleurstelling en een opluchting tegelijkertijd! Raar dat een mens zich zo dubbelzinnig kan voelen?!...

Share This Page