Hellup!! kv positief, CB negatief, wat moet ik man vertellen???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Reintje85, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Meiden,

Even dringend advies nodig....
    Gsiteravond vaag positief getest met kv 2 voor 5. Vanochtend nog steeds vaag, ietsie pietsie duidelijker. Net weer getest met kv 2 voor 5 en hoef hem nu niet meer in het licht te houden om een streepje te zien, maar nog steeds vaag! 20 minuten later moest ik weer plassen en toen Clear Blue met indicator gebruikt. Negatief!

Mijn man komt zo thuis en heb al een stukje rijstkorrel in een doosje gedaan met een verhaaltje erbij van..nu ben ik nog zo klein.... enz.

Ik heb wel symptomen, aders op borsten, lage rugpijn, hoofdpijn en last van me darmen...

Wat moet ik nu doen...hem vertellen dat ik zwanger ben of nog even wachten... Zou ik zwanger zijn?? ik probeerde een foto te maken maar lukte niet...

wat is jullie advies??
    xxxx Reintje

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik denk zwanger. De digitale van CB heeft meer HCG nodig om een positief resultaat te geven.

3. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

hallo reintje85

je hebt wel heel vaak achter elkaar getest. ik denk dat als je morgenochtend test met die cb dat hij echt wel positief is!
    kv heeft minder hgc nodig dan de cb met indicator!

4. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hoi meid

ja ik heb dat ook gehad, kruitvat 2 oor 5 ook postief volgende dag met die clearblue zelfde als jou ook neg, volgende dag weermet kruitvat gedaan ook positief, en dag erna weer met clearblue en er stond zwanger 2-3.
    En ben nu 11 weekjes zwanger.

Dus je bent gewoon zwanger hoor!

5. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Mijn god.... kan het gewoon niet geloven...het lijntje is wel erg vaag... maar staat er wel en net zo breed als de controle lijn... ik kan het gewoon niet geloven...

Ben even helemaal flabbergasted....

6. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    hey , is de clearblue gedaan voor je NOD? ik heb ook een digiatal cb liggen 4 dagen voor NOD... durf hem nog niet te doen!! xx succes

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meid,

Gefeliciteerd je bent gewoon zwanger!!!

De CB met indicator heeft meer HCG nodig om positief te zijn.

Dus lekker gaan genieten!

Liefs

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Er zit niet genoeg hcg in "plas van 20 minuten":$
    In ieder geval niet 2 dagen voordat je eigenlijk mag testen.;)
    Anders doe je morgen nog een cb met ochtendplas, of een paar uur ophouden. Dan is het vast positief.:D

Deel Deze Pagina