Help help, welke zal ik nemen? Lees ik een stukje over de Tobi, dan besluit ik die te nemen, zie ik vervolgens weer iets over de Romer, dan lijkt die me weer het beste. Welke heb jij, en bevalt die? En waarom heb je voor die stoel gekozen?
Hoi wij hebben vorige week een Tobi gekocht. Onze zoon is vrij klein voor zijn leeftijd en zat daar beter in! Behalve dat is de Tobi wat hoger en kan hij dus beter naar buiten kijken. Ik zou gewoon ff in de winkel kijken en testen waar jouw kindje beter in zit. Kijk trouwens ook ff goed rond ivm de prijzen. De toby is bij de babypark ruim 30 euro goedkoper dan bij de prenatal (behalve als je de zwarte toby neemt...die was vorige week in de aanbieding en koste hetzelfde als bij de babypark) Succes! Groetjes, Karin
http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/tests/kinderzitjestest/kinderzitjestest-2010/a-tabel_2007-2008-2009-2010.pdf ze komen vergelijkbaar goed uit de test dus zou testen waar hij beter in zit, welke fijner werkt en welke mooier is
Ik zou eerst maar gaan passen want misschien zit je kindje in allebei de stoelen helemaal niet goed. Mijn dochtertje zat alleen goed in de Tobi, alle andere stoelen die we geprobeerd hebben zat ze heel raar in.
Wij hebben de Römer gekocht (nog niet in gebruik, maar bij babydump is nu 15% korting, oh en verzenden vanaf 35 euro is gratis, dus als je hem niet in de buurt hebt, kun je het altijd laten bezorgen). De Romer schijnt veiliger te zijn, in Duitsland zijn de veiligheidseisen strenger. Maar wij hebben hem nog in de verpakking zitten, dus kan niet zeggen hoe hij bevalt.
Nee, zoals Suusjeuh zegt: ze komen vergelijkbaar uit de ANWB-test, vandaar mijn twijfel tussen juist deze 2. Ik ga idd lijken waar hij het beste in zit, bedankt allemaal.
Wij zitten (zaten) met precies hetzelfde. De Tobi of de romer king, zo aan het twijfelen geweest. Nu hebben we beide stoeltje uitgetest in de winkel en ons mannetje zat toch beter in de romer. De gordeltjes sloten veel beter aan. We gaan vanmiddag dus een romer stoeltje halen bij de babydump. Ik zou gewoon naar de winkel gaan en de stoeltjes uitproberen, ook andere modellen en/of merken, en afwegen wat je belangrijk vindt.
Wij hadden de Maxi Cosi Tobi voor onze dochter. Ze is er inmiddels uitgegroeid, maar we hebben er hier veel plezier aan gehad. Volgens mij komen beide stoeltjes goed uit de test, dus is een kwestie van persoonlijke keuze.
Misschien inderdaad even testen waar hij het beste in zit. Wij hebben de Romer King Plus, en ze zit hier heel goed in, heel comfortabel. In mijn eigen autootje heb ik een MaxiCosi Priori. Wat minder comfortabel maar hier zit ze misschien 1x in de week een kort stukje in.