Hoi allemaal, Op dit moment ben ik 29 weken in verwachting van een tweeling. Een jongen en een meisje. We hebben nu als namen: Seth en Fleur. Maar ik begin nu te twijfelen of Fleur niet te Hollands is bij Seth. Wat vinden jullie?
Mijn collega heeft een Seth en zij zou haar 2de kindje indien het een dochter was geweest Liv genoemd hebben Ikzelf ben geen fan van de naam Fleur maar op zich kan het wel. Wat ik ook nog mooi vind: Seth en Fien (ook hollands bij Seth maar vind ik frisser klinken ) Seth en Lynn
Seth en Noor Seth en Lot Seth en Eve Seth en Fien Seth en Floor Seth en Eef Seth en Fleur kan prima, maar vind Fleur wel weinig origineel.
Je moet doen wat jezelf leuk vind hoor. wat ook kan is Seth & Julie Seth & Jolie Seth & Lize Seth & Noa
Ik vind de combi niet super, maar op zich wel mooie namen Andere ideetjes: Seth en ... Olivia - Lily - Isa - Nora(h) - Liz - Pippa - Liv - Zoë - Ava - Mila - Lola - Lauren - Julia - ... Zoiets dat je zoekt? Of Engelser? Of net niet? Of zoek je ook ideetjes voor jongensnamen? Laat maar weten, dan zoeken we verder
Als dat voor jullie de 2 mooiste namen zijn, dan is dat prima toch? Gaat vanzelf bij elkaar passen! En als je toch een andere naam zoekt zijn hier wat suggesties: Puck, Cato, Suze, Caro, Claire, Kyra, Evy, Amy, Yoni, Maite, Ize/Iza, Milou, Lyvia, Lune/Luna, Fauve
Bedankt voor de reacties!! Fijn dat hier mensen met je mee kunnen denken, vind t zo lastig. Het liefst zou ik even met vrienden oid overleggen, maar dat kan natuurlijk niet Man vind Loïs niks, helaas.. Verder houden we niet van een heel Engelse naam. Zelf kwam ik nog de naam Nadé tegen. Hoe vinden jullie dat bij Seth? Of is dat weer te apart? Seth hoor je natuurlijk vaker..
Ik vind Seth & Lily een hele leuke combi Seth vind ik sowieso prachtig.. Maar kan bij ons helaas niet vanwege de achternaam.. Wordt een tongbreker.. Ik zou wel een soort van zelfde categorie naam doen, dus wel enigszins Engels-klinkend..