Toen ik 16 weken zwanger was heb ik een blaasontsteking gehad. Heb toen een ab kuurtje gekregen en toen was het over. Nu ben ik 35 weken en heb ik er weer last van. Heb er denk ik toch een week of twee mee gelopen voordat ik er achter kwam en weer een ab kuur kreeg. Het was wel een andere ab omdat die andere niet leverbaar was ofzo. Nu die kuur klaar is heb ik mijn urine weer laten checken en het is nog altijd niet schoon. Het wordt nu op kweek gezet en krijg vrijdag pas de uitslag. Tot die tijd kan ik dus niks doen, behalve veel drinken en gezond eten enzo. En de kleine danst graag op mijn blaas en dat doet zoooooon pijn... Vind ik best wel eng, je leest zo vaak dat een blaasontsteking weeën kan opwekken. En dan wordt mijn zwangerschap waarschijnlijk medisch en kan het juist zo goed vinden met m'n vk Wordt beetje depri ervan...
Als ik onder medische indicatie ga, kunnen wij hier wel gewoon bij de verloskundige blijven.. Mocht het zo zijn, miss kan dat bij jou ook. Ik zal me niet al te veel zorgen maken. Even geduld hebben tot vrijdag- succes!
Probeer je niet teveel zorgen te maken, ik heb dat ook gedaan en dat was achteraf nergens voor nodig geweest. Ik heb 8(!) AB kuren gehad en vanaf de 5e maand alleen blaasontstekingen gehad. Ik was nog bezig met mijn laatste kuur toen ik met 41 wkn ben ingeleid. Ik had een medische indicatie ivm meconiumhoudend vruchtwater en niet ivm de blaasontsteking.