hellup mijn zwangerschaps test wordt niet donkerder!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door muizz, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden...

ik ben op het moment zo onzeker...
    ik dacht gistermiddag ik doe nog eens een testje, wilde wel een knaltest hebben om te bewaren!
    ik heb de 13e voor het laatst getest.. het streepje goed zichbaar maar geen knaltest!
    toen ik de test deed was ik al minimaal 4 uur niet meer naar het toilet geweest en had alleen een beker melk gedronken.
    en het streepje is dus helemaal niet donkerder!
    op internet lees je daarover alleen maar verhalen dat het dan eindigd in een miskraam... of zijn er ook meiden die geen knaltest kregen???

het enige kwaaltje wat ik heb ik erge pijnlijke tepels, dit was ook het enige kwaaltje wat ik had bij de zwangerschap van mijn dochter!

pfff had ik maar niet meer getest...

groetjes een onzekere muizz

2. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    p de twaalfde dag heb je een piek in je HCG dus op die dag zou je in pricipe ewen knaltest kunnen krijgen als die wil voor je babyboek of om te bewaren ik weet niet op welke dag je het laaste getest hebt maar na de twaalfde dag wordt het weer minder dat heeft volgens mij niet te duiden op een miskraam als je nog steeds last hebt van dat zwangerschapskwaaltje zit het vast goed want een teken van een miskraam is dat de kwaaltjes verdwijnen en dat hoeft ook niet eens zeker te wezen soms verdwijnen de kwaaltjes
    Maak je niet druk en geniet gewoon van je zwangerschap en wacht je afspraak bij de vk eerst af
    Als je het echt niet vertrouwd kun je de vk of maandag de huisarts bellen maar ik denk niet dat ze je veel verder kunnen helpen het is alleen veel afwachten nu
    Hopelijk heb ik je hiermee geholpen en ben je niet onzekerder geworden

Liefs

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb altijd gewoon met ochtendurine getest.
    Wat ze ook zeggen, met zoveel uur niet plassen en niet drinken, vind toch zelf dat het na een nacht niet plassen en niet drinken,
    mijn urine veeeeeeeeeeel donkerder is dan na een paar uurtjes.
    Dus maak je geen zorgen, als je nog eens durft te testen, doe het dan met ochtendurine.

@Daatje, weet niet wat je bedoelt met 12e dag?
    Maar in principe heb je de eerste 12 of 13 weken een stijgende lijn met je hcg, daarom heeft het ook alleen zin voor MvM om de eerste 15 of 16 weken om mee te doen.

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik test ook niet meer mdat mijn testen ook niet donkerder worden
    maar heeft niks met een mk te maken...

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.802
    96
    48
    Ligt er ook aan welk merk test je gebruikt, sommigen worden niet veel donkerder en het ligt ook aan het moment als je vanmiddag nog eens zou testen is hij misschien wel donkerder.

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb nog nooit een knaltest gehad en hier lopen 2 meiden rond

7. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    ik bedoel dat je tot de 12e dag een stijgende lijn hebt met een piek op de 12e dag en daarna blijft het op hetzelfde niveau het HCG
    Mijn zus is al zwanger en die had vorige week een folder war dat in stond die had zij van de gynacealoog gekregen dus zal wel op waarheid berust zijn want anders staat het er niet in beschreven
    Anders had ik het ook nooit gezegd als ik niet honderd procent zeker was dat het op waarheid berust was wat ik zij

Maar goed dat terzijde ik hoop in elk geval dat ze een gezond kindje krijgt en ik deel de mening van anderen dat de ene test gewoon donkerder dan de andere kleurt ik ben er van overtuigd dat er daardoor niks mis is met je kindje

Liefs

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    precies! heb ik ook gehad ik had zelfs voortdurend vaag streepje... maar dat vage streepje wordt starks 2

mijn schoonzusje is nu 23 weken zwanger en geen enkel klachtje was daar ook onzeker over, en ik ahd dat tijdens zwangerschap ook totdat ik 8 weken was en het begon met 1 luchtje en voor ik het wist at ik geen hap meer want alles stonk zo vreselijk. tis maar net hoe die hormonen zich uiten klachten zeggen niets over de kwaliteit van je zwangerschap. ik zou zeggen GEFELICITEERD

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zegt inderdaad niets. de sterkte van het streepje zegt niets over of de zwangerschap goed of fout gaat.
    Ik had nog een knaltest op het moment dat de miskraam begon dus dat kan ook nog..

10. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel dames.. ben niet meer zo ongerust!!
    ik heb ook nog even nagedacht en nagekeken hoe het was bij de zwangerschap van mijn dochter.. ik teste bij haar positief toen ik ruim 5 weken zwanger was, en toen had ik een hele vage test, wel een andere als nu maar toch.. ook toen had ik amper kwaaltjes en ze is nu bijna 4!
    ik heb bij mijn dochter maar 1 keer getest en verder niet meer, dacht er toen ook niet over na, maar nu lees ik dat hier op het forum dat ze vaker testen..
    en ik heb de vorige keer met ochtend urine getest en nu midden op de dag..
    ik heb voor mezelf besloten en mijn echo 8 maart af te wachten.. ik heb immers geen buikpijn of bloedverlies of iets dergelijks.

dank jullie wel voor julie reacties!!

groetjes een minder onzekere muizz

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ daatje: de 12e dag vanaf je NOD gerekend denk ik dan?

12. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Graag gedaan

Liefs

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Muizz,

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb altijd wel een latere eisprong en testte afgelopen dinsdag met een heeeeel licht streepje positief. Het streepje wordt wel steeds donkerder, maar ik heb eergisteren en vanochtend weer getest en zie niet echt heel veel verschil, terwijl ik dacht dat het zangerschapshormoon per twee dagen verdubbelde. Maar ik ben ongeveer even ver als jij en ik heb ook nog geen knaltest. Schijnt idd wat langer te duren. Morgen komt mvm dus ben een ietsiepietsie zenuwachtig, maar dat had ik bij mij eerste zwangerschapstest ook. Komt goed, nog even en we hebben allebei de eerste afspraak bij de vk!

14. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Ja inderdaad gerekend vanaf je nod Yukl

Liefs

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ah oke, dank je :)

16. muizz