Ik stel deze vraag even onder een andere naam, omdat ik denk dat degene waar het over gaat ook op zp zit, en dat zou ik nogal lullig vinden.. Een vriendin van mij die ik af en toe zie is ooit eens kapster geweest. Hoe lang en in welke salons ze geknipt heeft heb ik geen idee van, dat was voor mijn tijd. Toen ik haar net kende heeft zij een paar keer mijn haren geknipt, en dat van de andere kids. Op een gegeven moment belde ik haar voor een knipbeurt van ons allen, maar ze had geen tijd, dat kan. Dus ben ik naar de kapper gegaan, en toen viel me op dat mijn haren en dat van de kinderen veel en veel mooier viel. De keren daarna dus ook steeds weer naar de kapper geweest. Ons contact was een beetje verwaterd dus ik heb haar verder nooit meer gevraagd ons te knippen. Maar nu is ze pas weer hier langs geweest, en gisteren kwam ik haar in de winkel tegen, en toen vroeg ze wanneer ik weer eens kwam om geknipt te worden met de kids, vond ze zo gezellig.. Heel lief natuurlijk, veel goedkoper dan de kapper, maar het resultaat ook Ik bedoel dat echt niet gemeen, maar de één knipt niet zo als de ander.. Binnenkort gaan we met zn allen uit eten, en dan vraagt ze natuurlijk weer wanneer ik kom voor een knipbeurt.. Maar ik durf niet tegen haar te zeggen dat de kapper beter bevalt.. Voor hetzelfde geld voelt ze zich zwaar beledigd. Ik weet niet wat ik hier mee moet.. HELP
Nouja ik zou gewoon eerlijk zeggen dat het bij de kapper waar je nu naar toe gaat gewoon mooier geknipt wordt.. Je kan toch gewoon bij haar langs gaan voor de gezelligheid, zonder dat ze jullie gaat knippen.. Als ze boos of beledigd is als je het tegen haar zegt, jammer dan..
als diegen ook op zp zit weet die toch al wie je bent dus de naam hoefde je niet te veranderen hahaha maar sja, lastig, je zou gewoon kunnen zeggen dat je het prettiger vindt om naar de kapper te gaan omdat je haar voor het gevoel toch beter zit dan anders? neem aan dat als zij een vriendin is ze er geen probleem van maakt.
je zou vlak er voor naar een kapper kunnen gaan. maar beter is het om te zeggen dat je het heel lief vind van der maar dat je liever naar een kapper gaat. je zou ook kunnen zeggen dat je veeel liever gewoon een bakkie komt doen ipv voor knippen. want dat gaat toch van je kletstijd af
ben zelf ook kapster (nee niet jou vriendin denk ik hahaha) maar ik vind ook dat de een nu gewoon anders/mooier knipt dan de ander en daarbij smaken verschillen als iemand die ik geknipt heb naar een ander toe zou gaan zou ik mss niet zo leuk vinden hihi maar zou er geen ruzie over maken...tis ieders eigen keuze...toch? ik ga zelf ook naar degene toe die me het mooist knipt ik zou het haar eerlijk zeggen dat je gewoon tevreden bent over de kapper waar je nu heen gaat en nog niet wil veranderen van kapper..
Dus zo denk jij over hoe ik mijn vak beoefen????? Hahahaha, nee hoor grapje. Maar wat hierboven word gezegt is wel waar, als die gene hier ook zit dan zal ze nu toch wel weten dat het over haar gaat? Als jullie vrienden zijn moet je in principe eerlijk tegen elkaar kunnen zijn, maar ik begrijp dat je haar niet wilt afvallen op haar werk of dat je haar wilt beledigen. En anders kan je toch gewoon zeggen dat je liever naar de kapper gaat, omdat je dan ook even het huis uit bent. Even onder de mensen, praatje kunnen maken met anderen. Als ik naar de kapper ga (wat al heeeel lang geleden is) doe ik dat ook daarvoor, ben ik er even uit, andere mensen enz.
Of zeg dat je tegenwoordig een vaste kapster hebt in een bepaalde kapsalon en dat zij het zo fijn doet tegenwoordig! Dat moet ze toch wel begrijpen?
ik denk je gewoon eerlijk moet zijn en je niet druk moet maken er over wie weet valt het wel mee je weet het niet toch?
Ik zou gewoon zeggen dat jeje prettigetr voelt bij de kapster.ik heb ooit eens mijn haar laten knippen door een "vriendin"die kapster was geweest zij ze.nou ik heb mn haar er eenheeelstuk af kunnen laten knippen.. man wat baalde ik zeg.. Dus zou het gewoon eerlijk zeggen dat je de kapster fijner vind
Je kan toch gewoon zeggen dat je u je vaste kapper hebt en je je daar prettig bij voelt? En dan praat je er gelijk overheen,vraag je of ze "gezellig" komt gourmetten?
Of je zegt dat er meteen een beautydagje/middagje van maakt. Dat je samen met je moeder of whatever samen gaat winkelen, lunchen, tutten en cremetjes smeren en samen naar de kapper. Maar eerlijkheid duurt het langst dus ik zou zeggen wat de dames boven mij al hebben gezegd. Je hebt een andere kapper en die is zo goed dat dat je vaste kapper is geworden toen het contact tussen jullie verwaterde.