Titel zegt het eigenlijk al: vandaag 4 dagen voor nod, vanmorgen een negatieve test (kv 2v5 dus gevoelige test). Zijn er meiden die ook eerst negatief testten en daarna toch zwanger bleken? Ben nu al bang dat het niet zo is, teleurgesteld. Moet ook eigenlijk niet zo vroeg testen, maar ja.....
ik testte ook nega met 4 dagen voor nod. 1 dag voor nod was ie wel positief! Dus geen man overboord nog!
Als je voor NOD test is de kans groot dat je negatief test... Er is nog kans hoor.. Alleen is geduld hebben moeilijk, dat ken ik
Bij mijn vorige drie zwangerschappen testte ik alle keren 10 dagen na eisprong (dus zeg maar 4 dagen voor nod) positief. Nu niet. Dat speelt denk ik ook mee.
Weet ook wel dat ik zo geen antwoorden krijg en dat ik alleen maar kan wachten (ja geduld is zo moeilijk!!!), maar ben gewoon benieuwd of dit wel gebeurt, eerst negatief en dan positief. Heb zelf namelijk alleen nog maar positieve testen gehad. Tot nu dan.
ja was echt wit wit wit...niks te turen...dacht echt; niet zwanger. Baalde, huilen etc etc...en 3 dagen later dus wel posi...
Ja zo voel ik me dus ook nu. Succes trouwens met wachten, nog een dikke week volgens je banner. Ga je nu weer vroeg testen of niet?
ja was een test die je 4 dagen ervoor kon doen!! Dank je wel. Ik ga 2 dagen voor nod testen deze keer...
Nee heb nooit getempt dus denk niet dat het nu zin heeft om te gaan doen. Weet mijn begintemp nu niet. Maar misschien dat ik dat volgende cyclus eens ga bijhouden.
Ik ben wel misselijk en dat maakt het wachten nog moeilijker. Ga eens even kijken of ik ook zo'n leuke banner kan maken.
jazeker kun je nog positief testen. als je nu zwanger zou zijn, dan heb je nog niet genoeg hcg opgebouwd en dan is je test negatief. voor het zelfde geld, test je overmorgen positief! toen ik zwanger was, had ik met 10 dpo een negatieve test. toen vertelde de gyn me die dag dat ik niet zwanger kon zijn, want mijn slijmvlies was te dun. maar op 14 dpo knalde het streepje van de test af! nog even geduld en vooral de moed nog niet opgeven!
Dat geeft een mens weer hoop Roeska! Beter nog even positief denken, ook al kan het natuurlijk niet raak zijn. Wat is geduld hebben toch moeilijk, wat gaan de dagen nu langzaam.