zucht, fikse ruzie met mn man Al paar weken loopt mn ma te zeiken dat ze de laatste echo foto's wil zien. Nu hadden we een feestje van het weekend. Ik was heen en weer aan het rennen om iedereen van eten en drinken te voorzien. Begin ze weer. Dus ik denk pak ff gauw de fotos voor dr dan is t klaar.. tsjah die zaten al in zijn fotoboekje waar voorin zijn naam staat. Heel niet bij nagedacht. Dus geef haar in de gauwigheid het boekje en ga snel verder met de rest van de gasten. Zegt ze ineens; echt? gaat hij zo heten! en houdt het vooral ook nog voor de andere gasten... *Piep* stom vanmezelf natuurlijk, kon mezelf wel voor mn kop slaan. Zag mnman zn face al vetrekken die vond het alles behalve grappig. Tsjah en de rest kon het ook fijn mee lezen.. dusss nu is het gene verassing meer. Na afloop van het feest uiteraard dikke ruzie met manlief ahfijn dag verpest tsjah niet zoveel meer aan te doen, was niet van plan mn kind een andere naam te gaan geven hierdoor. Zat wel te denken zal ik tegen haar zeggen dat we door dit voorval de kleine een andere naam gaan geven? Dan is het toch nog een verassing als ie komt.
Jeetje, wel een beetje een teleurstelling van je moeder dat ze het direct deelt met alle visite. Ik zou dat echt nooit doen. Ik zou het al erg vinden dat ik dat briefje dan zie en zou net doen alsof ik het niet gezien heb. Tja je kan net doen of je een andere naam gaat geven maar ik denk eerlijk gezegd dat het kwaad al geschied is.
Sorry hoor maar wat een trut!!! Dan stop je het toch snel weg en doe je alsof je niets gezien heeft. Maar waarom had je ruzie met manlief? Je hebt het toch niet expres gedaan! Wat verschrikkelijk balen meid, ik zou zeker je moeder aanspreken!
Wat flauw van je moeder zeg. Ze had toch even naar je toe kunnen lopen en vragen of de naam wel voor haar ogen was bestemd? Maar toe maar....foutje! Weet je, t is echt helemaal niet leuk maar niet t einde van de wereld. Wel zou ik je moeder even stangen en zeggen dat die naam m nu niet meer wordt omdat iedereen mee heeft kunnen genieten. Xxx
aah wat balen!! Mijn schoonmoeder zou dat ook doen Mijn moeder zou de naam weg moffelen en doen alsof der neus bloed...wel een opmerking erbij zo van, hey als je dingen niet wilt laten zien moet je ze niet geven....zo iets... Maar tsjah...sommige mensen vinden het niet erg als een naam bekend is, heeft het beestje ook een benoeming hahahaha. (zo zegt een vriendin van me het die haar naam gewoon bekend maakt) En kunnen mensen er alvast aan wennen...jammer maar helaas, als het je droom naam is ga je hem niet veranderen nee! Jammer van je vriend, kan jij toch ook niets aan doen..heb je hem gezegd dat het per ongeluk ging? Hier heeft mijn man op een verjaardag ook leuk zitten verkondigen wat de naam ging zijn...ze vroegen hem hoe gaat het met de zwangerschap? (ik was er niet bij, was ziek) en toen zei hij : alyssa doet het goed hoor! iedereen lachen...want wie was alyssa...heeft hij erover heen gelult verder...maar toch nieuws was al bekend bij vrienden groep Dikke knuf, en hopelijk vond iedereen het een mooie naam!!
Inderdaad erg flauw dat ze het gelijk zo rondschreeuwt.. Mijn neef heeft het ook gehad. Hij had de naam van zijn zoontje al op de muur geschildert, en zijn vader zat in de tuin en kon zo de naam zien staan.. Maar hij heeft wel zijn mond gehouden en ik vind dat ook niet meer dan normaal.. Maar ik zou de naam er zeker niet voor veranderen nee,...
Jeetje dat je moeder dat heeft gedaan! Ik zou op de verjaardag waarschijnlijk al uit mijn plaat zijn geschoten jegens mijn moeder whohaha... zou haar hartelijk bedanken hiervoor...
Nee ik zeg ook ja hallow doe het niet expres.. natuurlijk stom van mezelf baal dr ook van maar ja ik kan toch ook niet alles tegelijk. Gelukkig kan hij niet lang boos blijven maar hij is wel telleurgesteld *en berijpelijk Ja dat zou ik dus ook gedaan hebben, snel verder bladeren en doen alsof ik het niet gezien had.. En als je het dan al vraagt niet open houden voor de rest Ik zelf vind het niet zo heel big deal als mensen de naam weten (had het mn broer ookal verteld, we vernoemen naar hem dus dat vond ik wel netjes) Geslacht ook al bekend gemaakt, wel zo praktisch met kadootjes. Maar mn man wilde de naam heel graag geheim houden. En ik had het beloofd dus vind hetw el dom vanmezelf dat het dan zo uitkomt. Ik denk ook gewoon om haar te stangen zeggen dat hij anders gaat heten, ha dan voelt ze zich lullig dat het kind anders zou heten door haar kan ze nog 16 weken in stress zitten tot ze hoort dat hij toch de eerste maan krijgt
Wat vervelend dat de naam nu bekend is bij iedereen. Ik kan me ook zo voorstellen dat als je moeder een boekje met daarin de naam in haar handen krijgt gestopt ze misschien wel helemaal niet door heeft dat dit een geheim is? Waarom zou ze anders gewoon het boekje in haar handen krijgen? Ik denk dat het een vervelend situatie is, maar uiteindelijk is het allemaal een ongelukje. Ik zou zeker niet de naam gaan veranderen!
Dit dus...!! Het is erg jammer dat dit gebeurd is natuurlijk. Maar het komt veel voor dat mensen al lang van te voren de naam van hun aankomende kindje bekend maken. Ik kan me voorstellen dat wanneer ik zo'n boekje in mijn handen krijg met een naam, ik zou denken dat dit betekend dat dit dus geen geheim meer is. Waarom zou ik anders de naam zo voor mijn snufferd krijgen. Nogmaals erg vervelende situatie maar ik vind die nare opmerking over de moeder hier een beetje overdreven. Ik ga er toch niet vanuit dat dit haar bedoeling is geweest. Het is gewoon een misverstandje...!!
dat is wel goeie ja zeggen dat je de grootste ruzie hebt gehad door haar en dat je zoontje nu een andere naam gaat krijgen aah als ik dat bij me ma zou doen zou ze in tranen uitbarsten
Het klinkt eerder als een zeer vervelend misverstand; zij kreeg per ongeluk dat boekje met zijn naam erin en kon ook niet weten dat het nog een geheim was, toch? Ze had 't immers al in handen. Mja, ik zou het dan ook niet door de kamer gaan roepen en eerst informeren of dat wel voor mijn ogen bestemd was, maar zij flapt 't er kennelijk uit. Niet leuk, maar om er meteen heel boos over te worden, nah, dat lijkt het me ook niet waard. En de naam is nog steeds mooi, toch? Ooit lachen jullie hier om samen met je zoon
Het is gewoon beetje telleurstellend je wil niet dat het op zo manier bekend wordt gemaakt.. en ze wist zeer zekers wel dat het een geheim was en dat mn man niet wilde dat mensen het wisten.. dus dat gaat niet op Net berichtje of mn broer t al wist of het nu door haar weet. Ze weet heel goed dat mn broer het al wist omdat hij peetoom/voogdij zal doen mochten wij overlijden, dus hij ziet het sowieso bij notaris papieren Miss vond ze dat niet leuk dat hij het wel wist en zij niet.. Als ik zeg dat het kind nu anders gaat heten is het dadelijk wel weer een verassing voor dr als het toch niet gewijzigd is, maar voelt ze zich wel lang lullig en tsjah ik was net zo goed dom.. dus das wel sneu
Helemaal mee eens. Sterker nog: als je echt niet wilt dat de naam bekend wordt, dan zorg je dat die nergens zwart op wit staat. Dan nog kun je je verspreken natuurlijk, maar de kans is klein als je consequent de werktitel gebruikt.
Dat is inderdaad een vervelend voorval maar het is nu gebeurt, je kunt de tijd niet terugdraaien. Zeker niet veranderen van naam nu
Ow dat is vervelend. Ik denk dat mijn moeder ook snel het boek open zou klappen zodat de andere mensen de naam niet konden lezen. Toen ik zwanger was hebben de we geslachten ook geheim gehouden maar stel dat we het wel bekend hadden gemaakt, zou ik tegen iedereen zeggen.. inclusief mijn moeder.. de naam is nog een verrassing. Tegenwoordig zijn er idd heel veel mensen die al overal neerzetten hoe de kleine gaat heten. Dat zou ik niet doen. Persoonlijk vind ik wel dat je moeder had moeten begrijpen dat het niet leuk is voor jullie. Als de naam echt bekend gemaakt zou worden, had ze de naam toch allang geweten? En niet nu jullie al 24 weken zwanger zijn? Wel echt vervelend en ik zou heel goed met je moeder gaan praten over dat ze niet zon dingen rond gaat vertellen. Een andere naam uitzoeken zou ik echt niet doen. Je kiest niet voor niets deze naam toch? Om te zeggen dat je een andere naam kiest zou ik persoonlijk ook niet doen.. tenminste... ik weet niet hoe je moeder in elkaar zit. Als ik dat zou zeggen tegen mijn moeder, zou ze aan de hele wereld vertellen welke naam er eerst gekozen was.. haha.. Succes en sterkte want is niet fijn dat je ook nog ruzie hebt met je man hierover. Je hebt het in de vluggigheid ( is dat een woord? ) gepakt en er niet over nagedacht. Kan gebeuren.. wel vervelend