Hoi 1.5 week geleden had ik drie positesten van sensitest.na een cb indicator en predictor te doen bleek het toch negatief te zijn. daarop volgend kreeg ik 6 dagen mijn menstruatie (met de gewoonlijke pijn.) Nu zit ik op dag 7 en heb ik net een ovulatietest gedaan... (kruidvat) deze is nogal verwarrend. bij sensitest was een nega test wit of heeeel licht tweede streep. als je mijn test nu bekijkt (van kv)zie je duidelijk twee strepen.wel is de tweede ietsjepietsje lichter dan de controlestreep. maar dit is wel de felste licht nega test die ik heb gehad!!! ik zit maar op dag 7 van mijn cyclus(onregelmatige cyclus) dus om nu een ei te hebben?? heb gehoord dat ovulatie testen ook op zwangerschap reageren (daarmee men begin verhaal) maar zal wel niet?ik bedoel ik heb heel hard mijn ms met krampen enal gehad. wat denken jullie hiervan??
zo hier nog een foto: ps:stel dat ze nega is...betekent dit miss dat de ovulatie wel dichtbij is??bij sensitest had ik eerst enkele wit,dan iets lichte streep en dan drna knal strepen.
de ovutest is niet positief.. nog niet even donker...om een zwangerschap uit te sluiten moet je echt een zw.schap doen, maar zoals je al zegt lijkt t je onwaarschijnlijk.. ik hoor van deze ovutesten alleen niet zoveel goede verhalen..ik heb ze zelf noooit gebruikt dus wellicht kunnen anderen je hierin beter helpen.. succes!!
Kruidvat ovutesten zijn verschikkelijk onbetrouwbaar. Snel andere halen en zolang je deze gebruikt maar om de dag klussen. Ze geven veeeel streepjes en heeeel veel positief (soms wel een week achter elkaar).
Ik zou inderdaad, als je twijfelt, er nog een zwangerschapstestje tegenaan gooien, voor de zekerheid. Ik heb de ovutesten van testjezelf en van matcare geprobeerd, beiden hadden mijn ovulatie ontdekt met duidelijke strepen en op hetzelfde moment (twee dagen achter elkaar). Ik hoor ook van anderen dat de ovutesten van Kruidvat niet echt goed zijn. Een ovutest kan bij een eventuele zwangerschap ook bijkleuren, omdat er naar het zelfde hormoon wordt gekeken, maar voor een positieve zwangerschapstest kijkt die test nog naar een extra aanhangseltje (de slagroom op de taart zeg maar, en de ovutest herkent wel de taart, snap je het nog? ). Succes en sterkte.
Gooi de sensitest en de kruidvat ovu testen in de prullenbak,ze zijn zo vaak vals! Koop de kruidvat 2 voor 5 euro testen en probeer het daarmee eens!
Je hebt toch PCOS? Dan zijn ovulatietesten sowieso niet betrouwbaar! Evenals Kruidvat Ovulatietestjes trouwens. Ik denk dat je in jouw geval veel beter temperatuurlijstjes bij kunt houden.
hoi ja maar ik temp. ook erbij ik kijk ook naar de uitscheiding en doe ovulatietesten. 2 maand geleden clomid genomen en toen voor eerste maal testen en al die dingen.toen had ik volgens mijn test/temp/uitscheiding een ovulatie.dus ik vind het wel betrouwbaar hoor nu deze maand ook weer clomid genomen en opnieuw met al deze dingen bezig. nu heb ik gisteren opnieuw een test gedaan en had nu nog veeeel vager lijntje dus ik denk dat ik goed zit(dus geen ei wat ook normaal zou zijn op cd7) toch bedankt! xxx