Het is echt ongelofelijk . Ik kom maar weinig sites tegen waar je positiekleding kan kopen in kleine maat. Bovenkleding is geen probleem maar bijvoorbeeld een (spijker)broek wel . Wie heeft tips voor mij? Mijn maat is xs/s en lengtemaat 30.....
Ik ben ook heel klein (maar wel dik :S0 dus ik heb het zelfde probleem alleen dan is het bvaak kilometers te lang of het is een veel te kleine maat.... Ik lette er altijd op of de kleding makkelijk zelf korter te maken was (isn sommige winkels doen ze het zelfs voor een paar euro)
H&M online, kleine maten vallen daar ook echt klein ik heb ook lengtemaat 30, bij de wehkamp en de H&M waren de broeken precies goed, niet te lang dus!
http://www.bellyfashion.nl/index.php?cPath=540 Deze kon ik ff zo gauw vinden misschien heb je er iets aan
Ik geloof dat mexx ook een zwangerschapslijn heeft voor kleine maten. Of dat ook voor de lengte betreft weet ik niet.
Ik ben ook klein maar heb gelukkig iemand in de omgeving die heel goed broeken korter kan maken. Daarbij heb ik bij C&A en miss etam ook broeken gezien die een stukje omgeslagen waren (volgens mij eigenlijk 3/4 of 7/8e broeken) en die paste me kwa lengte prima. Alleen een ervan zat me zo veel te wijd, de andere heb ik wel gekocht.
Hoihoi, heb zelf ook niet al te lange benen, en sommife driekwartbroeken zitten voor mij als normale lange broek....... Misschien even tussen de lentecollectie snuffelen....? Succes!
ik ken t probleem. ik heb ook lengte maat 30 en maat 36/s bij de h&m slaag ik wel en dan koprt ik de broeken maar in
Ik sla mijn broeken altijd om. Ik ben ook klein (lees 1.65) en broeken zijn altijd te lang. Maar lees dat er wel winkels zijn. ik hoop dat je wat vind!
Je kan je jeans en broeken in een korte maat krijgen. volgens mij een lengte van 74 cm ofzo... moet je maar even kijken