Hellup! Positiekleding in kleine/korte maat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Verena, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verena

Verena Lid

12 mrt 2009
    18
    0
    0
    Het is echt ongelofelijk :confused: . Ik kom maar weinig sites tegen waar je positiekleding kan kopen in kleine maat. Bovenkleding is geen probleem maar bijvoorbeeld een (spijker)broek wel :( . Wie heeft tips voor mij? Mijn maat is xs/s en lengtemaat 30.....

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben ook heel klein (maar wel dik :S0 dus ik heb het zelfde probleem alleen dan is het bvaak kilometers te lang of het is een veel te kleine maat....

Ik lette er altijd op of de kleding makkelijk zelf korter te maken was (isn sommige winkels doen ze het zelfs voor een paar euro)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

H&M online, kleine maten vallen daar ook echt klein ;) ik heb ook lengtemaat 30, bij de wehkamp en de H&M waren de broeken precies goed, niet te lang dus!

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
  5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik geloof dat mexx ook een zwangerschapslijn heeft voor kleine maten. Of dat ook voor de lengte betreft weet ik niet.

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Ik ben ook klein maar heb gelukkig iemand in de omgeving die heel goed broeken korter kan maken. Daarbij heb ik bij C&A en miss etam ook broeken gezien die een stukje omgeslagen waren (volgens mij eigenlijk 3/4 of 7/8e broeken) en die paste me kwa lengte prima. Alleen een ervan zat me zo veel te wijd, de andere heb ik wel gekocht.

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoihoi,

heb zelf ook niet al te lange benen, en sommife driekwartbroeken zitten voor mij als normale lange broek.......
    Misschien even tussen de lentecollectie snuffelen....?

Succes!

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ken t probleem. ik heb ook lengte maat 30 en maat 36/s bij de h&m slaag ik wel en dan koprt ik de broeken maar in

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik sla mijn broeken altijd om. Ik ben ook klein (lees 1.65) en broeken zijn altijd te lang. Maar lees dat er wel winkels zijn. ik hoop dat je wat vind!

10. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Je kan je jeans en broeken in een korte maat krijgen. volgens mij een lengte van 74 cm ofzo... moet je maar even kijken

Deel Deze Pagina