Wie voelt zich ook een kermisattractie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cherrylein, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Mén, mensen kijken me écht na als ik langs loop of fiets o.i.d..
    Je ziet ze bijna denken: zo jong en dan al zwanger. Of misschien denk ik dat ze dat denken en denken ze alleen maar: hey die is zwanger.
    Anyway, wat bezielt mensen toch om zwangere mensen helemaal na te staren...? Herkenbaar?

2. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    haha ja vooral als ik dan met mijn andere 2 zoontjes over straat loop die zijn 6 en 3.Ik had het vooral toen ik zwanger was van de eerste ik was toen 18 toen gingen mensen zelfs hun hoofd schudden terwijl ik gewoon hartstikke blij was.Mesnen zeggen nu ook vaak van meid weet je wel waar je aan begint want je hebt er al 2 .Jah hallo denk je dat ik dat zelf niet weet ofzo als ik het niet zou redden of het niet zou willen dan was ik nu toch niet zwanger.En ik heb ook bij alle drie een prenatale depressie en me twee jongens ook een postnatale en ik krijg dan ook reacties van jah dan had je niet zwanger moeten worden.Net als ik daar voor gekozen heb ofzo dat ik depri ben wil niet zeggen dat ik me kinderen niet wil.Meid niks van aan trekken er zijn zo veel voordelen aan jong moeder zijn.En tja gewoon een gevatte opmerking eruit gooien als ze je nastaren! :) :)

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Vooral heel lief ;) Ik zie er ook nog wel jong uit, en als ik dan met mijn oppaskindje iedere middag uit school loop, dan zie ik ze denken: "Zo zo, en dan al 2 kinderen!" Haha. Ze woont ook nog vlakbij zo'n opvanghuis voor tienermoeders, dus ik voel me helemaal thuis ;)

Gelukkig heb ik niet zo'n huge buik, dus ik verstop hem nog lekker onder mijn winterjas, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Zeker als jong mens voel je je soms neg/pos bekeken. Lekker laten gaan :)

4. 894hi

894hi Niet meer actief

ik moet zeggen ik kijk ook wel eens naar zwangere vrouwen maar dan op een normale manier niet NA kijken... dat lijkt me niet leuk voor de ander ook
    vind het heel mooi om te zien en vraag mezelf altijd af van wat zal dr in zitten jonge? meisje? een? of twee?

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik kijk ook altijd naar zwangere vrouwen, het blijft toch een wonder. Ik ben vooral benieuwd hoe ver ze zijn en ik vind het ook geen enkel probleem als mensen naar mij kijken.

Had het pas erg gevonden als niemand zou kijken, ik voel me gewoon er speciaal als zwangere

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja zo voel ik dat precies hetzelfde, ze zeggen dat je altijd voelt waar je ZELF onzeker over bent, mensen kijken gewoon naar hoe mooi zwanger je bent JIJ DENKT dat ze er van alles bij denken en oordelen maar dat doe je alleen zelf..

7. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik merk het ook dat veel mensen naar me kijken. Maar ik vind dit helemaal niet erg! Ben trots op m'n buik dus iedereen mag het zien!

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik vind het geweldig als ze naar me kijken en vragen hoe lang ik al ben etc.. Daarom ben ik gek op de zomer kan ik er lekker mee showen :D

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind het geweldig, het is lekker weer, mijn buik groeit dus showen maar! :D
    ik kijk ook naar andere zwangere vrouwen, heb ook altijd de neiging ze aan te spreken :oops:

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik ook maar tegenwoordig word een praatje niet meer gewaardeerd heb ik het idee, ze kijken je van te voren al aan op een manier dat je elk moment dood neer kan vallen dus ik durf niet, waar gaat de samenleving heen he?

Het zijn vaak je eigen onzekerheden die je zo laten denken hoe zekerder je zelf in je vel bent des te minder commentaar je ook krijgt (in elk geval geen negatief commentaar)

Ik wilde zwanger worden met behulp van een donor tot ik mijn man tegenkwam en iedereen verwachtte veel commentaar maar niemand gaf het en iedereen reageerde juist superleuk, omdat ik zo open was en alles deelde. Vaak hoe zenuwachtiger je zelf over iets doet reageren mensen daarop..

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

das waar, toch maar eens proberen dan.

ik ken ook helemaal niemand in mijn omgeving die ook zwanger is, daar komt het ook door. gelukkig begint de yoga cursus vanavond..

12. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ik vind het vreselijk dat iedereen me aanstaard!
    Heb het gevoel dat ze eerder denken dat ik dik ben ipv zwanger, ben nogal veel aangekomen ( zeg maar gerust een hoop )
    Dus misschien is het me eigen onzekerheid die dan erg opspeeld...
    Maar vind het iniedergeval niet leuk :(

13. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik kan er soms ook niet goed tegen. vooral als mensen met me praten en dan niet in mn ogen kijken maar naar mn buik :rolleyes:
    vooral mannen dan grrr..
    het voelt net als van die mannen die alleen maar op borsthoogte staren!
    nou ja zo ervaar ik het!

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    mijn man zegt dat hij miljonair was geweest als hij een euro had gevraagd aan iedereen die naar me buik keek na een dagje winkelen.

Maar vind het niet erg, krijg veel complimenten dat ik zon mooie buik heb helemaal naar voren en dat je van achter niks ziet, dus voel me alleen maar trots als ze kijken.

15. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ja zou ik idd ook hebben als ik verder me figuurtje had gehouden zoals het was ..
    Wat ik wel vaak hoor van mannen van : zo je heb wel grote tieten gekregen hoor!
    :oops: lol, naja ik ben daar wel behoorlijk blij mee haha ( niet met de opmerking ) , hoop dat ze zo blijven :D

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Zwangere vrouwen zijn gewoon hartstikke interessant om naar te kijken.
    Ik keek/kijk er ook altijd naar! Het is gewoon speciaal...een vrouw die een nieuw leven in haar draagt.
    Ik vond het, voor ik zelf zwanger raakte, altijd zo fascinerend!

Mijn vriend keek ook altijd naar zwangere vrouwen. Die vond het duidelijk ook erg interessant.
    En nu kan hij niet van mijn buikje afblijven :)

Dus dames, wees trots op die buik.
    Ik pronk er echt wel mee :p

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Kan ook niet wachten tot ik een grote toeter heb :p

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep ik had ook zo'n idee en ik had ook een aardig grote buik.
    iedereen zat me gewoon na te staren!
    vond ik niet fijn maar ja wat doe je eraan?

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind het allemaal zo onzeker overkomen als je het niet fijn vind, wat is nu het probleem je draagt iets vreselijk moois, wees daar trots op en show het lekker... iedereen kan zulke problemen tegenwoordig maken om zoiets "doms" net of je het andersom niet doet (je ogen trekken vaak toch naar zoiets bijzonders)

20. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Kijken vond ik nog niet zo erg.

Maar heb 1 keer gehad dat ik 2 vrouwen mij zag aankijken, praten en nog een keertje wijzen...
    Heb ze mijn lekkere arrogante blik gegeven en toen keken ze snel weg.:)

Deel Deze Pagina