Ik heb een nare baby. Hij/zij plaagt mij! Ik stond net opeens op van mijn stoel na een half uurtje en opeens voel ik een stekend/duwend pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. Ik ging weer even zitten en ik moest toen opeens onwijs plassen! Het vervelendste is eigenlijk dat het plasgevoel niet weg gaat. Die baby duwt er echt op, het kan niet anders, maar ik voel het alleen in mijn blaas. Ik ben nu al 3 keer naar de wc geweest, steeds met zo'n heel klein plonsje en zodra ik weer wegloop, dan moet ik weer! Is dit normaal? Kan ik mijn baby vriendelijk verzoeken om ergens anders te gaan liggen, en zo ja, hoe? p.s. ik vind mijn baby heel lief hoor! Geen misverstanden
Hier nog een plaagbaby! Vooral s`nachts trapt hij vaak op mijn blaas, deze wordt dan geprikkeld zodat ik zo`n beetje elk uur eruit moet om te plassen ggrrrr. En na mijn late dienst gaat mijn wekker weer om 7uur voor mijn kleine man die naar school moet....... Slaap dus al enkele weken slecht.....
Ik denk ook aan een blaasontsteking eerlijk gezegd. Ik heb mijn hele vorige zwangerschap nooit kunnen merken dat de baby op de blaas ging liggen. Zou even je urine laten controleren als ik jou was.
Ja, maar dat kan toch niet opeens zo snel? Ik heb het 2 weken geleden ook een keer een dag gehad. Verder heb ik echt nergens last van! Vanmorgen ook verder niet, alleen vanaf net toen ik opstond.. Dan kan het toch niet een blaasontsteking zijn? Oh, en zouden ze het standaard testen bij de VK? Want ik ben maandag nog geweest (incl. plasje inleveren)...
Volgens mij kan het wel zo snel, helemaal als je er gevoelig voor bent. Ik weet niet of ze het standaard testen, heb nog nooit mijn urine hoeven inleveren. Ik zou het even laten testen, niet heel veel moeite en het kan erg vervelend zijn tijdens een zwangerschap.
Ja hoor, hier nog zo'n lieve baby-plaaggeest! Al vanaf 3 maanden, 6x per nacht plassen en overdag nog veel vaker. En geen blaasontsteking!
jep hier ook, en mijn 1ste deed dat ook, als ik voel dat ik moet moet ik ook echt! kleine plaagukkies
als je elke keer plasje in moet leveren kan het zijn dat ze het steeds checken. hier bij ons moet i kdaar gewoon steeds plassen en checken ze dan op blaasontsteking en diabetes is standaard hier.
Moest ook direct aan blaasontsteking denken ivm de pijn die erbij gebaard gaat. Ook ik moet de godganse dag en nacht plassen maar heb er geen pijn voor/bij. Hoe dan ook heel vervelend!
Ik heb soms ook dat gevoel dat er iets op mn blaas drukt, de ene keer minder dan de andere keer. Volgens mij is het bij mij echt de baby, omdat ik het gewoon ook voel aan m'n buik, dan is de baby net anders gaan liggen en ligt dan net in zo'n positie dat ie op mn blaas drukt, als ik dan ga plassen is het soms ook maar weinig.
Ik voel het ook als hij op mijn blaas gaat staan! (of met handjes duwt natuurlijk) En inderdaad dan moet ik plassen, en komen er 3 druppeltjes haha
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb er nu geen zo'n last van meer, alleen een beetje vaak plassen nog. Ik weet niet of mijn VK standaard op blaasontsteking test (in ieder geval op eiwitten enzo in je urine), maar ik zal het in ieder geval de volgende keer even vragen. Die pijn was maar heel even en ik had echt het gevoel dat die pijn ook in mijn blaas zat. Echt, alsof de baby daar even een voet in plantte! Het was na 3 minuten ook weer weg. Ik heb nog nooit in mijn leven blaasontsteking gehad, dus ik weet niet zo goed hoe het voelt. Het kan natuurlijk dat ik er nu gevoeliger voor ben tijdens de zwangerschap, maar omdat het zo kort is heb ik eerder het idee dat het de baby is. Ik voel de baby verder nog niet zo goed, alleen af en toe zo'n vlindertje. Ik kan dus niet zo goed beoordelen of de baby echt zo ligt of dat het iets anders is. Ik houd het in ieder geval in de gaten en ga het de volgende keer wel even vragen bij de VK. Bedankt voor jullie hulp en succes met alle plagertjes!
ik heb op de echo kunnen zien dat mn baby toen ikz elf eigelijk nog niks voelde met alle kracht die ze had opspaarde en tegen mn blaas aan trapte zo grappig bleef ze zo 3 min mee doorgaan daarna ging ik staan en moest ik idd ook naar de wc en nu doet ze dat steeds net zo lang tot ik naar de wc ga
Ik heb dit ook hoor, veel plassen en soms maar kleine beetjes. Heb geen blaasontsteking. Soms moet ik echt ineens en heel vlug, dan ligt de beeb er lekker op te drukken denk ik
Herkenbaar! Mijn kindje ligt vaak vrij laag met haar hoofd en drukt dan tegen mn blaas. Heel vervelend. Gaat met vlagen, het is niet altijd zo. Af en toe voel ik inderdaad ook dat ze tegen mn blaas aantrapt, moet ik ineens heel nodig plassen, maar als ik daar even mee wacht is het plasgevoel alweer weg. Heerlijk toch?!