Heftig begin van cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by WannaBaby82, Jul 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Ik hb 16 jaar de pil geslikt en ben sinds eind mei ermee gestopt. Ik zit momenteel 2 dagen voor NOD en ben vandaag begonnen met vloeien.

De reden dat ik de pil op jonge leeftijd kreeg is om zware menstruatie klachten, zoals flauwvallen, hevige krampen en rillingen over mijn hele lichaam op de eerste dag van mijn cyclus.

Vandaag had ik exact dezelfde klachten als vroeger :( Ontzettend veel pijn, wat misschien 2 uren heeft geduurd.

Ervaren meerdere van jullie soortgelijke klachten en heeft di effect op de vruchtbaarheid? Mijn cyclus is daarentegen wel regelmatig 32-30. Zit sinds vandaag in ronde 3.

2. katharina

katharina Actief lid

May 13, 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik heb dat niet zó heftig nee. Ik heb wel altijd dezelfde herkenbare kwaaltjes, maar niet in die mate. Ik snap dat het heel akelig om dan te stoppen met de pil en dezelfde klachten te ervaren. Heb je hier al eens met je huisarts over gesproken? Is er een reden voor?

3. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Hoi Katharina. Ik ben nog niet naar de dokter geweest. Het waren 2 uren en daarna gewoonlijke buikkrampen en lichte misselijkheid. Ik heb 2 paracetamolletjes ingeslikt. Zouden het niet ontpillingsverschijnselen kunnen zijn? Weet iemand dat?

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Een vriendin van mij had altijd enorm heftige krampen. Omdat de kinderwens niet in vervulling ging (3 jaar) zijn ze naar de dokter gegaan. Ze bleek cystes te hebben (en endometriose) wat behoorlijk bijdraagde aan de krampen.

Ik wil je niet laten schrikken. Misschien is er niets aan de hand, maar misschien is er wel iets wat de krampen veroorzaakt. Ik heb zelf nooit krampen, fiets er iedere keer doorheen. Maar goed, blijkt dat ik dan ook zelf geen eisprong tot stand breng...

Share This Page