hallo meiden ik zou a s zaterdag ongesteld moeten worden en heb gisteren een vroege test gedaan van predictor, deze was helaas negatief, nu lees ik veel negatieve verhalen over deze test en dat er vaak verkeerde uitslagen gegeven worden door deze test. zal er dan als nog een kansje in zitten ????
Ik gebruik geen predictor meer, te vaak vals positief gehad! dus andersom zou het ook mogelijk zijn. Test met ClearBlue of KV bijvoorbeeld
hai dank je wel voor je reactie, ik denk dat ik maar even moet volhouden en afwachten wat er gaat gebeuren zaterdag. zaterdag anders idd een andere merk halen
hai froggie, wat bedoel je met je onderschrift? misschien domme vraag maar eigenlijk zit ik nooit op een forum maar was nu zo op zoek naar info en kwam op deze uit en heb me gelijk aan gemeld even korte uitleg waarom ik zelf twijfel. we hebben flink geklust in de juiste periode. heb sinds deze week wat melk achtige vocht verlies uit mijn borsten en ben sinds gisteren in de diaree (sorry maar ben verder niet ziek, vandaar die vroegere test en mijn twijfel.
Haai, Ik heb inmiddels een dochtertje van bijna 2, vandaar . Ik had voor de rest geen klachten en geloofde de test dus niet. Nog een gekocht en ook positief. Misschien over een paar dagen nogmaals proberen succes
jouw eerst test was dus ook positief? die van mij was negatief maar lees op deze forum dat de vroege test van predictor soms negatief zei maar dat later bleek dat ze wel zwanger waren vandaar dat ik wat twijfel aan de test, misschien ook wel om me zelf nog wat hoop te geven
Het was juist vaak andersom. Dus vals positieve testen. Maar het werkt bij iedereen anders, dus het kan zomaar zijn dat je zaterdag wel positief test. Geef de moed nog niet op meid! Niet iedereen test voor NOD positief (waaronder ik...)