Ik ben net in Deventer komen wonen en weet hier dus helemaal niets! Weet iemand een goede kapper die ook goed is in kleuren? En een kapper voor kinderen (niet per se dezelfde)? Bedankt!!
Ligt eraan waar je woont in Deventer, in welke wijk. Als je op de Vijfhoek woont is het handiger om daar een kapper te zoeken dan in de stad. Zoek eens op internet, staat vast wel wat tussen. En dan een keer uit proberen. Welkom trouwens in ons mooie Salland!!!! (al ben ik eigenlijk een tukker, ik kan hier best aarden hoor! hihi!)
Het maakt mij persoonlijk niet veel uit waar de kapper zit. Ik woon trouwens idd in de vijfhoek en ik ben ook een geimporteerde tukker! Bedankt voor de tip Serafijntje!
in de nieuwstraat zit een goede (C en C hair and beauty o.i.d) zowel ik als mijn zoontje zijn daar goed geknipt en mijn moeder komt er altijd.
Nog een geimporteerde Vijfhoeker Voor mijzelf ga ik naar Stijl in Bathmen. Mijn dochter heeft nog niet genoeg haar voor de kapper, dus ik lees mee.
Vindt ik zelf niet echt een aanrader. Ben er een keer geweest met mijn zoontje, maar vond het niet echt wat. Erg steile trap naar boven en het is allemaal erg verouderd. Mijn zoontje vond het ook niet echt bijzonder en zit bij de 'gewone' kapper ook heel netjes in zijn kappersstoel (met stuur).