HELLUP!! vage kruidvat test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MMMarian, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Dat zegt niets helaas. :(

2. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Vanmorgen weer een kruidvat test gedaan en weer op diezelfde plek die roze lijn..
    Eerst nooit gezien en nu 2 testen uit 1 doosje haha..

Ik ga morgen die CB wel doen.. nu 6 dagen overtijd. Pfff

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Die streep die jij bedoeld staat bij mij op alle testen en heb er in 10 jaar tijd heel wat versleten...Is echt gewoon de kleurvloeistof die zich daar verzameld.Valt ook buiten het venster. Echt negatief hoor, en dan is de cb echt zonde van je geld.

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Die streep zegt echt helemaal niks. Ik zou zelf echt geen digitale doen, zonde van je geld. Zolang er niks op de juiste plek staat bij de kv testen zal een digitale zeker negatief aangeven.

5. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Oke dan wachten we nog maar weer even.. er staan wel heleee vage lijntjes maar dat heb ik al vaak gezien. Betekend ook niets.. :) thnx voor jullie reacties

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mee eens.

Behalve als je zelf blijft twijfelen. Dan kan de CB Digitaal je wel duidelijkheid geven.
    Temeer omdat TS het nu ook opeens over heeeele vage lijntjes heeft op haar testen die ik helaas niet zie.
    TS, voor je eigen gemoedsrust kun je de CB Digitaal doen, aangezien ik nog steeds twijfel lees in je berichten.

7. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ts : Ik zie dat je cyclussen verschillen, ga je wel uit van je langste cyclus? Of had je je eisprong wel gespot?

8. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    waah je maakt het echt spannend. Heb je geen action in de buurt? Gewoon eens testen met een merk? Hoeft niet meteen zo´n kneiterdure te zijn ;)

9. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Spannend :-D

10. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Vage lijntjes heb ik heel vaak. Denk gewoon indrogers..
    Cb vind ik voor nu echt zonde. Ik heb vanmiddag een action test gedaan ook daar een heel licht lijntje, maar kan niet eens zien of die roze of grijs is.. dus ook die beschouw ik als negatief. Morgenochtend ga ik weer testen, nog geen menstruatie dus dat is goed :p als die morgen ook negatief is bel ik even met de huisarts.
    Ik had idd een hele rommelige cyclus en daarbij pcos. Maar ik voel wel als ik mijn ei heb. Elke keer weer en zoals te zien is aan mijn lijstje is die het laatste half jaar erg netjes ;) die van 35 was een vroege miskraam.. na een posi test toch ongestele geworden te laat..vandaag dag 34 met een ei tussen dag 14 en 16.. dus overtijd ben ik nu zoiezo..

Na zo lang proberen zwanger te worden wil je je lijf niet meer de overhand geven met al die klachten en symptomen.. dit ging me goed af, tot deze ronde.

Maar ik weet ook dat symptomen helemaal niks zeggen.
    Ik heb al sinds vorige week maandag menstruatie krampen.. met vlagen maar vooral in de avond.
    Vermoeidheid; kan de hele dag wel slapen
    Misselijk; met vlagen
    Enorm veel witte vloed; normaal nooit zoveel
    Zere borsten; normaal al dag na mijn ei, nu pas een aantal dagen..
    Hartkloppingen; heb ik wel vaker alleen nu wat meer..
    Steken in mijn onderbuik; soms best heavy
    Veel plassen..

Dus de symptomen zijn er zeker.. maar ja. Die heb ik al veel vaker gehad en toen was ik echt niet zwanger. Enige nieuwe nu is die steken en veel witte vloed.. dus zeg het maar haha..
    Mijn lijf kennende... word ik gewoon ongesteld als ik het niet meer verwacht ;) ook al hopen we natuurlijk anders!

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Je ei voelen is echt geen betrouwbare manier...

En als je je ei voelt en deze netjes is, hoe kan dan je cyclus rommelig zijn?

12. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    In het begin was die rommelig omdat mijn spiraaltje eruit ging. Toen had mijn cyclus veel tijd nodig om goed op gang te komen. Die 49 dagen bijv. Die komt doordat ik een kuur kreeg om de menstruatie op te wekken. Die 28 die als eerste staat is een ongeveer. Dat was mijn eerste 'bloedverlies' na het verwijderen van de mirena ;) 35 is van de vroege miskraam. 41 is ook na een kuur. Ik heb nooit zelfstandig een menstruatie gehad. Ook niet voor de mirena. Ik kreeg op mn 15e de pil om het allemaal op gang te brengen, nadat ik al wel heel lang de menstruatieklachten had. Is de beknopte versie. Dus zoals je leest is het in het begin rommelig geweest. Nu niet meer. Het loopt nu juist super (op deze ronde na)
    Mijn ei voelen is de enige manier en ik heb de laatste maanden nooit misgezeten hiermee. Ik heb de afgelopen 20 maanden mijn lijf wel leren kennen ;)
    Het kan heel goed dat ik nu wel mis zit.. maar dat merken we dan snel genoeg ;)

Share This Page