Hey Meiden, Zijn er nog mensen die vanavond ook naar de Toppers gaan ? Ikkuh wel hoor ... heb er zin in lekker de hele dag in Amsterdam rond slenteren en dan s'avonds lekker feesten Iedereen alvast een fijne avond toegewenst Liefs Chantal
Ik ben vorig jaar geweest met mijn moeder, was heel erg gezellig. De hele dag Amsterdam in en s'avonds snel wat eten en op naar de Arena! 1Tip, zet je auto niet neer in de Arena, na het concert sta je soms anderhalf uur vast. Wij hebben de auto neergezet bij metrostation van der Madeweg. Daar is een woonwijk waar je gratis kan parkeren. En het is met de metro maar 5 minuten naar de arena en 10 minuten naar het centrum. Bij het laatste liedje van het concert alvast naar buiten gaan zodat je snel een taxi kunt nemen naar het metrostation, koste ons maar 5 euro.
Dit jaar ga ik niet, maar vorig jaar wel geweest! Was erg leuk! Wij waren inderdaad overdag ook lekker naar Amsterdam geweest, toen wat gegeten en daarna met z'n allen naar de ArenA. Supergezellig dagje! Wij hadden trouwens staplaatsen, dus dat was helemaal super!
vorig jaar geweest en het was echt helemaal TOP! jammer genoeg ging het dit jaar niet lukken vanwege het topperje in mijn buik maar volgend jaar ben ik zeker te weten van de partij! De meiden die wel gaan HEEL VEEL PLEZIER!
Haaai nou ik vond het GEWELDIG ! Die sfeer die er hangt niet normaal gewoon ... iedereen danst met iedereen... Het moet toch een kick geven als je bv rene froger bent, het gevoel dat zo'n hele arena jou nummers mee zingen dat lijkt me geweldig... Ze hadden alleen een paar fransen nummers en dat stuk vond ik wat minder, maar dat komt omdat ik die nummers niet kon en kan geen frans verstaan maar voor de rest vond ik het super, als ze volgend jaar weer komen dan ben ik weer van de partij ! Ik had nog goede plaatsen ook ( check de foto ) er zat alleen een loopgleuf tussen onze plaatsen en de sta plaatsen echt geweldig !
Was leuk he! Wij zijn ook vrijdag avond geweest! Wij hebben wel onze auto bij de are** neergezet! vooraf parkeerkaartje betaald, en we konden zo wegrijden! Was echt super! En ideaal! We hebben daarna alleen op de snelweg in de file gestaan! Hadden ze gewoon ff van 4 naar 1 baans alles afgesloten!
Wij hadden de auto in P4 gezet dat is bij de woonmal, ideaal want ook wij hadden van te voren kaartje betaald en konden meteen wegrijden, wij hebben ook in de file gestaan, ze waren de weg aan het asfalteren, zwaar irritant maar het is beter dat ze dat in de nacht doen dan overdag tijdens de spits ofzo, oke het was irritant maar goed ik had een leuke avond gehad dus niets kon me meer vervelen ...
hihi, wij stonden ook in P4! Ideaal! We stonden in die rij te wachten om de garage in te gaan! En toen we erin reden, gingen die slagbomen dicht! Hadden wij ff super geluk!
Nou met alle moeite hebben we net nog kaarten kunnen krijgen via marktplaats! We wij gaan morgenavond! In welk vak zaten jullie?
Ik zat in vak 127 ... Echt ideale plekken, ik zou geen staan plaatsen willen, althans dan zou ik vooraan willen staan want de mensen die helemaal achteraan stonden die moesten op hun stoelen staan om iets te kunnen zien, wij zaten echt ideaal, eerste rang