Wij hebben een mutsy Igo als kinderwagen, dochterlief is bijna 8mnd en zit al enige tijd in de kinderwagen zit. Echter hangt zij echt in dit zitje. Ik ben opzoek naar een fijne buggy. En dan niet z'n goedkoop knaken ding maar mag best wat luxer zijn. Welke raden jullie aan?
Chiggo lightway! Rijd heerlijk Hier word die vooral gebruikt door mijn moeder en tante. Wij gebruiken gewoon de kinderwagen. (Mutsy evo)
koelstra simba t4 Ik vind het echt een heel fijn ding! Mijn zoontje zit er nu net in. Hij kost 130 euro, maar dat is hij zeker waard de buggy heeft een grote zonnekap, dat vond ik belangrijk.
Zonde van je Igo...,ik heb de Evo. Had r,geen hinder mee... Hopelijk krijg je hier een fijne optie. Alhoewel 8 maanden ook wel jong is om lekker te kunnen zitten
Haha hier moest ik hardop om lachen Maar ehm, ik heb ook een mutsy igo en mijn zoontje zit er gewoon recht in. Je kan het riempje tussen de benen misschien wat korter maken en de riempjes over de schouders wat langer? Volgens mij kan je dan bijna niet onderuit zakken. Ik denk ook dat je dit met een buggy blijft houden op deze leeftijd, misschien gaat ze over een paar maandjes wat rechter zitten. Mijn zoontje gebruikt soms niet eens de rugleuning, alles is veeeeeeel te interessant
Mursy kinderwagen is niet al te duur en op zich oke! Verder een quiny Zapp Xtra prima buggy maar Denk voor wat langere mensen minder !
Ik heb ook een Mutsy igo en toevallig deze week een buggy gekocht voor mijn zoontje van 8,5mnd Ik heb onder andere gekeken naar hoogte, omdat ik zelf lang ben en niet krom wil lopen (vandaar ook de igo overigens). Vantevoren had ik een chicco liteway of een quinny zapp xtra 2 in gedachte, maar deze waren veel te laag. Bovendien vouwt die quinny niet zo handig op en is hij te zwaar voor reizen met vliegtuig. De Quinny zapp extra 2 is volgens mij dan wel weer de enige buggy waarin je het zitje andersom kan monteren en ze ook nog kunnen liggen die kant op (dus precies als een wandelwagen). Puur qua hoogte scoorde er nog een paar goed, maar de opvallendste waren: -cybex *verdere naam vergeten* - vrij dure buggy (200+) en hij rammelde vond ik. Kon wel hoog versteld worden. -mini easywalker XL (xl voor het verstelbare handvat). Mooie luxe uitziende wagen, maar als je drukt op waar de baby's onderrug komt, voel ik toch wat stugge oneffenheden. -koelstra simba t4 : niet in hoogte verstelbaar, maar wel hoog genoeg. Leuk kleurtje (groen/blauw), grote zonnekap en redelijke vering. Deze is het geworden - Macclaren Techno XT. Dit is zoals een macclaren quest maar dan met verstelbare handgrepen. Hij kost 350,- maar dan heb je wel de Mercedes onder de buggy's volgens mij voelde goed, een nog grotere zonnekap, stuurde lekker etc. Maar aangezien ik zo tevreden ben over mijn igo vind ik 350,- voor een buggy te duur. Als geld niet uitmaakte had ik deze genomen. Ooooh ja! Nog een mooie aanvulling (vind ik). Je hebt van die ventilerende matjes/inlays van aerosleep (20,-) of prenatal huismerk (15,-) voor in een groep 1 autostoel, die passen ook in een buggy (staat er ook op in kleine lettertjes). Geweldig ding Ik weet niet waarom je een buggy nodig hebt (wij ivm vliegvakantie en weekendje weg), maar de meeste buggy's zijn paraplu buggys maar niet allemaal. Mijn zoontje zit overigens ook nog niet helemaal goed rechtop in de wandelwagen. Ik klap het zitje nog helemaal achterover, dan ligt ie
De Maclaren quest pas gekocht in actie.. Anders vond ik 'm te duur. Maar ik ben er heel tevreden van, rijdt echt fijn, ze zit er comfortabel in en plooit lekker compact op in vergelijking met de Mura!
Wij hebben voor vliegvakantie Maclaren Quest gekocht, heel fijn in gebruik. Maar thuis gebruiken we nog steeds onze Mutsy hoor, is veel fijner in gebruik dan welke buggy dan ook. Is even sleutelen met riempjes op mutsy, je moet ze echt goed passend aantrekken.
De MacLaren Quest. Gekocht voor een vliegvakantie, en sindsdien ligt hij standaard in de auto voor als ik even de stad in ga. Super fijne buggy, na drie jaar is hij nog steeds als nieuw. Thuis heb ik nog wel gewoon de Mutsy gebruikt, maar verder vooral de draagzakken.
Dank je wel voor de reacties. Ik ga eerst nog eens passen en meten met de riempjes. Misschien als ze beter zit dat het beter gaat maar vind d'r nu echt als een zoutzak zitten..
Wij hebben laatst een nuna pepp aangeschaft tijdens de mama mazeldagen, voor als we in de zomer op vakantie gaan. Hij vouwt er makkelijk, heeft verstelbare duwstang, heeft een zit en lig houding en zit erg lekker met een 5 puntsgordel En hij rijdt ook superfijn Wij hebben ook de gewone buggy van de kinderwagen. die gebruik ik nog voor als ik boodschappen ga doen. Heeft een hele ruime mandje