Foto van muziekdoosje en knuffel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Porsche, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hallo meiden,
    Wij hebben een probleem ik kan geen leuke muziekdoosje en knuffel vinden voor op de baby kamer bij de jongens liep ik er zo tegen aan en nu :( nu kan ik niets vinden
    Dus meiden Please wat hebben jullie als knuffel voor in bed en tingeltangel
    Voor bij het slapen gaan ?

Thanks

Liefs l b

2. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Haha heb precies hetzelfde!!! Heb nog geen enkel knuffeltje gekocht en alle mobielen vallen zo tegen. Terwijl voor mijn gevoel vóór m'n zwangerschap er veeeeel meer leukere en schattige knuffels waren en alleen maar leuke mobielen! Haha of zijn onze eisen bijgesteld......

3. lindarobin

lindarobin Actief lid

19 jan 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    ik heb van de week een rose konijn gekocht.
    Bekijk bijlage 234363

en dit is de knuffel
    Bekijk bijlage 234364

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

😊wow die is ook lief waar heb je die gekocht?

5. lindarobin

lindarobin Actief lid

19 jan 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    Ja lieff he :)
    die heb ik bij intertoys gekocht
    de prijs van het muziekdoosje is 12.99
    en de prijs van de knuffel is 7.99

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook die knuffel van hierboven alleen dan in de blauwe versie. En als muziekdoos heb ik een ster met de naam er op (laten maken) Dus kan hem nog niet laten zien hier ;)

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb Nijntje Beethoven gekocht. Knuffel en muziek in 1. Als je 'm googled komt 'ie er wel uit. Ik heb de grijze genomen.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.157
    8.887
    113
    Hier hebben beide kinderen een 'tutknuffel' als slaapknuffel: de oudste een schaap, de jongste een konijn (maar die slaapt er 'natuurlijk' nog niet mee), allebei van Happy Horse. Die hebben sowieso leuke knuffeltjes, vind ik, en meestal ook met bijpassende muziekknuffels. Maar we hebben hier twee Nijntje muziekknuffels (één die je op moet draaien en één met een trektouwtje) en dan nog twee muziekmobiels (één met schaapsje van de Prénatal en een jungleding van Fisher Price). In de praktijk gebruiken we die muziekknuffels amper, we gebruiken eigenlijk altijd gewoon een cd-speler met cd.

9. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
  10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Weet niet of t voor jou te doem is maar bij dm drogist in duitsland hebben ze hele leuke.
    Spieluhr

En de luiers schijnen ook heel goed te zijn. Zowiezo de drogisterijspullen veeel goedkoper dan hier in nl

Ik vind t n keischattig beesie/muziekdoosje, ga er zelf op koninginedag heen, hamsteren. Hihi

Deel Deze Pagina