Hallo meiden, Wij hebben een probleem ik kan geen leuke muziekdoosje en knuffel vinden voor op de baby kamer bij de jongens liep ik er zo tegen aan en nu nu kan ik niets vinden Dus meiden Please wat hebben jullie als knuffel voor in bed en tingeltangel Voor bij het slapen gaan ? Thanks Liefs l b
Haha heb precies hetzelfde!!! Heb nog geen enkel knuffeltje gekocht en alle mobielen vallen zo tegen. Terwijl voor mijn gevoel vóór m'n zwangerschap er veeeeel meer leukere en schattige knuffels waren en alleen maar leuke mobielen! Haha of zijn onze eisen bijgesteld......
ik heb van de week een rose konijn gekocht. Bekijk bijlage 234363 en dit is de knuffel Bekijk bijlage 234364
Ja lieff he die heb ik bij intertoys gekocht de prijs van het muziekdoosje is 12.99 en de prijs van de knuffel is 7.99
Ik heb ook die knuffel van hierboven alleen dan in de blauwe versie. En als muziekdoos heb ik een ster met de naam er op (laten maken) Dus kan hem nog niet laten zien hier
Ik heb Nijntje Beethoven gekocht. Knuffel en muziek in 1. Als je 'm googled komt 'ie er wel uit. Ik heb de grijze genomen.
Hier hebben beide kinderen een 'tutknuffel' als slaapknuffel: de oudste een schaap, de jongste een konijn (maar die slaapt er 'natuurlijk' nog niet mee), allebei van Happy Horse. Die hebben sowieso leuke knuffeltjes, vind ik, en meestal ook met bijpassende muziekknuffels. Maar we hebben hier twee Nijntje muziekknuffels (één die je op moet draaien en één met een trektouwtje) en dan nog twee muziekmobiels (één met schaapsje van de Prénatal en een jungleding van Fisher Price). In de praktijk gebruiken we die muziekknuffels amper, we gebruiken eigenlijk altijd gewoon een cd-speler met cd.
http://www.prenatal.nl/shop/images/ProductsMedia/928/79/z_3242846_001.jpg Ik heb dit muziekdoosje... gewoon van de prenatal... weet niet wat je zoekt? iets voor beide geslachten?
Weet niet of t voor jou te doem is maar bij dm drogist in duitsland hebben ze hele leuke. Spieluhr En de luiers schijnen ook heel goed te zijn. Zowiezo de drogisterijspullen veeel goedkoper dan hier in nl Ik vind t n keischattig beesie/muziekdoosje, ga er zelf op koninginedag heen, hamsteren. Hihi