Consequenties bed niet op klossen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door , 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo

Ik heb even een vraag die je wellicht vaker hebt gehoord, maar ik loop er al een tijdje mee rond.

Wij zien het namelijk niet zitten op ons bed op klossen te zetten. Het is een nogal groot/zwaar bed, geheel elektrisch verstelbaar waardoor er 4 motoren onder hangen wat het bed loodzwaar maakt. Ik vrees dat we het bed helemaal zullen moeten slopen om het te kunnen verhogen. Daarnaast is het bed al extra hoog, ik meen zo'n 60cm. Dus wel hoog, maar niet hoog zoals de normen van de kraamzorg.

Mijn vraag is dan ook..wat is de consequentie van het niet verhogen? Ik lees wel eens dat het dan puur een probleem is met verschonen en dat we dat dan zelf moeten doen. Nouja, das geen punt natuurlijk. Maar is dat het enige? Of zijn er meer dingen die dan problemen worden? Ik snap dat het voor de kraamzorgende niet prettig is om laag te moeten helpen, maar het bed is natuurlijk niet écht laag.

Ik hoop dat je me kunt helpen, ik heb zelf nog niks gehoord van mn kraamburo, verwacht binnenkort wel een intake, maar wou toch graag vast jouw mening horen.

Harstikke bedankt voor je tijd en moeite.
    Joldeg

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Deze vraag echt even met je eigen kraamburo bespreken.

Ilja

3. Niet meer actief

Oke, zal ik doen, bedankt voor je moeite in elk geval.

Deel Deze Pagina