Hoi meiden, Dag 43... Vanmorgen flinke veeg bruinverlies incl slijmachtig afveegd..dus ik dacht mijn ongestelheid komt eindelijk op gang! Maar helaas....nog niks...en de hele dag geen bruin gezien! Rond dag 30 had ik ook al een beetje bruin maar lang niet zoveel als vanmorgen...en ik veeg ook al ruim 1,5 elke flink wat witverlies af... Vind het weer een rare cyclus... Voor iemand herkenbaar? cyclus is 37 34 47 41? Liefs, MG
hoi, ik heb ook al een paar dagen bruinverlies. de laatste paar rondes heb ik dit steeds een paar dagen vóór ik ongesteld word. de laatste dagen heb ik het steeds 's ochtends na het opstaan en de rest van de dag verder niet meer. maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld maar heb wel een lage temperatuur. dus ik denk in mijn geval dat het onderweg is... het is afwachten helaas. misschien zou je een testje kunnen doen.
Hey meid Ik heb dat ook wel eens voor mijn ong. Afgelopen cyclus had ik het 6 dagen voor mijn NOD. Toen dagen niets en uiteindelijk keurig op NOD ong. Ik hoop dat het voor jou beter uitpakt!