hallo allemaal ! ik wil even wat vertellen; ik ben 28 april met de pil gestopt. ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden, vrijdag was dit bijna over, heb wel geklust op vrijdag, zaterdag en zondag. zondag was de laatste dag, ik had af en toe een beetje bloedverlies, maar echt minimaal. nou was ik het hele weekend al moe en hoofdpijn en stemmingswisselingen. nu is het nog steeds niet over, slaap goed en eet gewoon goed. heb ook vanaf gister vakantie.. dus lekker uitrusten.. zou dit nog bij ontpillen horen? weet trouwens niet zo goed waar dit topic hoort ook.. alvast bedankt!
oke niemand reageerd dus.. al wel 9 keer bekeken?! ik heb net een beetje bruin verlies gehad zag ik net... en pijn in onderrug en beetje buikpijn? wat is het ? dit heb ik eerder nog niet gehad.... ook niet toen ik net met pil was gestopt..
dit kan idd het ontpillen zijn.. ik had er ook erge last van.. ook met bruinverlies.. ook erg moe en prikkelbaar ed.. veel buikpijn.. als je het niet vertrouwd kan je wel een testje doen..dan ben je er zeker van of je wel of niet zwanger bent... ik duim voor je dat je zwanger bent..
dankje voor je reactie.. ik denk zelf ook maar ontpillen.. maar wel gek dat ik dit niet had de eerste 2 maanden na stoppen pil en pas nu...
het is alweer tijdje geleden.. maar ben nog steeds erg moe.. heb nog geen test gedaan.. ik durf niet, zal wel niks zijn...