het is ook nooit goed

Discussion in 'Zwangerschap' started by dorisn, Jan 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik moet ff mn ei kwijt. Vandaag bij school vroegen 2 moeders hoeveel weken ik was. Dus ik vertel trots dat ik 22weken ben. De eerste reactie was... o je ziet nog niks. (Mn jas kan bijna niet meer dicht, maar goed) de andere moeder was iets subtieler en zei dat ze wel een klein bolletje zag. Ik ben hier maar niet op in gegaan en dacht laat maar. Maar vanmiddag met het wegbrengen in de klas van mn zoon had ik mn jas los want ik had het warm. Komt moeder1 naar me toe... zo, als jij zo door groeit valnje straks nog om, hoeveel ben je aangekomen? Geen idee, maar in 17weken ben ik 16cm in omvang gegroeid. Komt moeder2 o, je hebt toch wel iets meer dan een bolletje. Ja, ik heb tussen de middag een voetbal gegeten.
    was er ff zo klaar mee. Dan vragen ze hoe het gaat en zeg im dat het goed gaat vragen ze of mn bekken dan over is. Nee maar ik ga daar niet iedere keer over klagen. Waarom ben je aan een 3de begonnen als je weet dat je bi krijgt? Omdat wij graag 3kindjes willen.
    het is ook nooit goed.
    Ik ben gewoon zwanger op mijn manier, met voor mij een beste buik en bi en ik heb er vrijwillig voor gekozen om nog een 3de kindje op de wereld te zetten. Vragen hoe het gaat prima, maar houd je commentaar lekker voor niet je.

zo, dat moest er ff uit.

2. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Tsja, maar 1 manier. ene oor in andere weer uit. Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben. Always will Always be!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Tja als je zwanger bent dan lijkt het wel alsof mensen ineens denken alles te kunnen zeggen.
    Is inderdaad soms heel erg frustrerend maar gewoon ene oor in, andere oor uit, krijg soms ook het idee dat er een stukje jaloezie achter zit ;)

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Herkenbaar hoor, de een zegt: zooo wat n buik! De ander zegt : je ziet helemaal niets. & de waarheid is het zit er pcies tussenin, ik heb een mooi bescheiden buikje. Het is nooit
    Goed.. Ene oor in andere weer uit.. Ik laat ze lekker kletsen vooral die stomme wijffies waar ik niets mee heb :)

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Het is inderdaad nooit goed bij sommige zwangere vrouwen.

6. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    hier hoor ik ook alleen maar owwww wat een kleine.buik bla bla bla

vind m zelf behoorlijk maargoed :D

lekker laten lullen en genieten zou ik zeggen!!

7. april2012mama

april2012mama Actief lid

Aug 27, 2011
    345
    0
    0
    Irritant he! Het overkomt mij ook steeds. En juist van de mensen waarvan ik het ook idd verwacht haha. Zelfde verhaal als je vertelt dat je zwanger bent...ohh ik dacht het wel bla bla. En dichtbij de uitgerekende datum, al die loze bezoekjes en telefoontjes. Mensen willen het eerder weten dan wijzelf heb ik het idee!

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Wtf waar bemoeien ze zich mee..

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Deze 2dames kennen me pas vanaf september toen onze kinderen in dezelfde klas kwamen.
    Ene oor in en het andere uit gaat meestal wel, maar vandaag was ik er ff klaar mee.
    Lucht wel op moet ik zeggen. Mn man zei al dat ik de volgende keer gewoon een opmerking terug moet maken, maar ik denk dat ik dat als hormoontje power maar beter niet kan doen.

10. Marloes86

Marloes86 Niet meer actief

Heel irritant idd, hier juist het omgekeerde, heb een beste buik voor de termijn die ik ben, maar dat had ik met de eerste ook. O, je zal wel blij zijn dat het bijna zover is, pas op met groeien, straks ben je 30 kilo verder etc... Idd ene oor in andere uit, maar soms word ik er ook schijtziek van en soms ook wel verdrietig. Iedereen groeit anders in zwangerschap, laat iedereen gewoon lekker in zijn waarde...

11. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

Apr 3, 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Hier ook vandaag gewoon bij de miss etam voor ondersteunde ondergoed. Zegt de verkoopster wel zonde hoor nu nog zulk duur ondergoed te kopen voor die paar dagen.:$:( Dus ik zeg ik moet nog 14 weken en een beetje.

Toen was ze ineens ff een ander helpen, de grapjas.
    Ik laat het maar zo.

Share This Page