Heb ik nu al bijna mijn eisprong, of....??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vuurtorentje84, Jun 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

May 16, 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi meiden,

Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb deze maand mijn cyclus op 30 dgn staan, normaal 28 dgn. Nu is het zo dat mijn eisprong op 12 juni moet hebben, als ik de calculator moet geloven. :(

Ik heb voor de gein toch vanochtend een ovaluatie test gedaan, eerst met kv test en toen met CB. De beide testen gaven een heel lichte positieve streep aan. Ben ik nu al bij mijn eisprong? Want als dat zo is, dan zal deze maand mijn cylus weer op 28 dgn staan.

Ik hoor graag jullie reactie! Alvast beadankt!

Liefs,

2. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Als de strepen even donker zijn, of de teststreep donkerder dan de controlestreep komt je ei er in de komende 48 uur aan.
    Sommige vrouwen hebben de gehele cyclus een licht tweede streepje, anderen helemaal niet en opeens positief. Je zult dus nog een paar dagen door moeten testen om je eisprong op te sporen, hij kan er bijna aankomen maar het kan ook nog even duren.

3. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

May 16, 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster

Dank je wel Juju!

Ik heb vanmiddag weer getest met clearblue digital test en gaf een leeg rondje, maar het zit er wel bijna aan te komen als ik naar die streepjes kijk.

Liefs,

Share This Page