geen menstruatie in stopweek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlekje1986, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een vraag zijn er meer vrouwen die wel de stopweek met de pil overslaan.vorige jaar ben ik door de pil heen zwanger geraakt dit heeft helaas niet zo mogen zijn daarna een spiraal gekregen daar heel veel last van gehad en die dus 8 weken geleden laten verwijderen en toen gelijk aan de pil gegaan de eerste stopweek werd ik 5 dagen te laat ongesteld dat heeft nog geen halve dag geduurd dus kan het volgens mij niet echt als menstruatie rekenen toen weer gewoon de pil gepakt en had dus vorige week maandag mijn menstruatie moeten krijgen en niet gehad nu 8 dagen later nog steeds niets te bekennen een test gedaan negatief weet niet wat ik hier van moet denken het maakt me best onzeker gezien vorig jaar.

2. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Beste vlekje,

Waarom ga je niet naar de HA voor een eventuele bloedtest?..

3. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de ha al gebeld maar die zeggen als de test negatief is dan zal een bloedtest niks anders uitwijzen

4. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Beetje rare reactie van een HA. Ik zou het toch even in de gaten houden de komende dagen en misschien de pil even links laten liggen en overstappen op condooms? Kan zijn dat je lichaam een beetje van slag is door alle wisselingen van anticonceptie :)

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik slik de pil 3 maanden door en las dan een stopweek in.
    Heb dan wel altijd een menstruatie

6. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    ieder lichaam reageert anders. Volgens mij kan het best zo zijn dat je last hebt van hormoonveranderingen waardoor de menstruatie uitblijft.
    Je kunt altijd een bloedtest eisen.
    Huisarts hoort in te gaan op de wens en onzekerheid van de patient ;)

7. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de ha gebeld en moet straks langs komen ben benieuwd wat hij gaat zeggen

Deel Deze Pagina