hallo meiden, ik heb een vraag: morgen avond moet ik weer met de pil beginnen, heb nu mijn stopweek. maar ben alleen nog niet ongesteld geworden????? dacht menstruatiepijn te hebben maar ja waar blijft het dan. heb wel een beetje een raar gevoel in mn buik. we hebben veel sex gehad de laatste tijd omdat mijn vriend wordt uitgezonden. kan ik zwanger zijn??? liefs linda
hoi linda, ben je een pil vergeten, of heb je hem heel onregelmatig genomen? wanneer je heel erg twijfelt, zou ik als ik jou was even een testje halen.. liefs elfje
hoi meiden, bedankt voor de snelle reactie. vorige week donderdag ben ik de pil vergeten en vrijdags had ik mijn laatste pil. kan het dan echt zo zijn???? ik heb een test gehaald alleen nog niet gedaan. liefs linda
Het gebeurt zelden dat het dan al raak is hoor maar als ik jou was zou ik die test doen dan ben je van die onzekerheid af
als je tijdens de hele strip maar 1x een pil vergeten bent is het zeer onwaarschijnlijk dat je door het vergeten van die pil ook gelijk een eisprong heeft gehad, want de pil onderdrukt de rijping van een eicel en daarmee dus ook de eisprong... zou je em meerdere keren vergeten zijn dan is het weer anders want dan werkt de pil gewoon niet optimaal en kan er wel een eitje rijpen met een eisprong als gevolg en als je dan net tijdens die eisprong onveilig gevreƫn hebt dan is er een kleine kans... maar wat mij waarschijnlijker lijkt, ik neem maar even voor het gemak aan dat je hem niet graag ziet vertrekken en dat het mischien de stress is die ervoor zorgt dat je nu niet menstrueert (ontrekkingsbloeding hebt) succes
hoi smoekie, en de andere meiden natuurlijk ook, nee ik zie hem niet graag vertrekken. maar dit weten wij al meer dan een jaar. het komt nu wel allemaal erg dichtbij, dat klopt. ik slik wel anti depressiva,maar heb niet eerder sinds ik die slik de pil vergeten. ook menstrueer ik altijd hevig en ben ik het ook altijd meer dan 5 dagen. daarom klopt er gewoon iets niet naar mijn idee. ik heb de test nog niet gedaan want mijn schoonvader is de hele dag al hier. dus doen we het morgen ochtend gewoon lekker met ons tweetjes. ik zou sowieso gaan stoppen met de pil en dan heb ik 4 maanden de tijd om te ontpillen. [mijn vriend moet 4 maanden weg]. dus een kindje is zeker wel gewenst!!! alleen misschien mist hij dan 4 maanden zwangerschap als het zo is. ik ben al wel vaker van pil gewisseld omdat ik heel vruchtbaar ben. maar nu slik ik volgens mij wel een hele goeie. de yasmin. liefs linda
dus jullie hebben al meerder kinderen begijp ik? dan is het idd gewoon ff afwachten meid maar nogmaals kans is heel klein zal wel de stress zijn die je lichaam ff in de war schopt... succes
hoi smoekie, nee we hebben geen kinderen. toen ik 17 was ben ik door de pil heen zwanger geraakt en heb ik een miskraam gehad. dus vandaar dat ik meerdere pillen heb gebruikt om de juiste te vinden. liefs linda
dan snap ik je meid, omdat je dit schreef.. ik ben al wel vaker van pil gewisseld omdat ik heel vruchtbaar ben. en ik er eigenlijk vanuit ging dat je dus al kinderen had, maar ga er niet vanuit dat je heel vruchtbaar bent meid, dat dacht ik nu dus ook (2 kids en zwanger bij de gedachte alleen al) en tot op heden nog steeds niks, dus het zijn gewoon toevalstreffers geweest, net als bij jou destijds...ik weet nu dat je nergens vanuit moet gaan (dom ook eigenlijk maar goed dat heb je dan he ) dus ja nogmaals gewoon ff afwachten meid..tis in ieder geval gewenst als het zo mocht zijn dus maak je niet dik (of juist wel )