Hellup

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Liesl, Oct 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesl

Liesl Actief lid

Jul 9, 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Misschien kunnen jullie me helpen...

Ik ben nu drie maanden met de nuvaring gestopt en had tot nu toe een cyclus van 28-27-29 dagen...

Als ik uitga van mijn langste cyclus had ik de 25e ongesteld moeten worden, maar tot op de dag van vandaag (dag 33) nog niks...

Nu heb ik wel de hele tijd allerlei vage klachtjes, met name enorm rusteloze benen, vandaag non-stop pijn onderin mijn rug en een wat vreemd gevoel onderin mijn buik. Wij hebben echter maar één keer 'geklust' (ivm mijn verblijf in het buitenland)en dat ongeveer 9 dagen na mijn eerste cyclusdag zeg maar, dus in mijn ogen veel te vroeg, toch?

Afgelopen maandag heb ik negatief getest, maar mijn menstruatie blijft maar uit. Ik begrijp er niets meer van, jullie wel? Zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn?

Groetjes Liesl

2. Liesl

Liesl Actief lid

Jul 9, 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    ah, op het moment dat ik mijn berichtje schrijf komt mijn menstruatie doorzetten :rolleyes: reageren is dus niet meer nodig...

Groetjes Liesl

3. mamajoor

mamajoor Actief lid

Oct 28, 2008
    125
    0
    0
    Hai Liesl, het zou natuurlijk heel goed kunnen! (hoop het voor je). Het kan ook gewoon een onregelmatigheidje zijn.... Maar bij mij bleek na eerst een negatieve test ook een week later zekers zwanger te zijn dus.... Het kan namelijk zijn dat je nog niet genoeg HCG meetbaar hebt en over een weekje wel...spannend! :D

4. mamajoor

mamajoor Actief lid

Oct 28, 2008
    125
    0
    0
    Heb ik ook zo vaak gehad! Vol verwachting op de wc met zo'n suffe test en dan...tuuurlijk!

Jammer, volgende keer misschien wel raak!

Share This Page