Hoi! Weet iemand waar ik , niet te duur, rompers in maat 86 kan vinden? Tot nu toe heeft Finn eigenlijk altijd Hema rompers gehad, maar dat zijn gecombineerde maten. Hij is nu net te groot voor 74-80 maar net te klein voor 86-92! Heb hier al eens bij Prenatal gekeken maar dat waren ook gecombineerde maten! alvast bedankt, Debora
oh ja h&m #-o Daar kan ik ook eens kijken! ik kom er nooit meer, dus was 'm effe vergeten. Bij de zeeman heb ik altijd iets raars met rompers: laatst stond er maatje 56 in was toch zeker een maatje 74, zo groot. En maat 80 was weer erg klein. Van dat soort dingen...
ja klopt wel, maar je kan ongeveer inschatten zo en zo groot toch? anders ff een oude meenemen. maten zijn vaak toch raar vind ik hoor. ik dacht ook nog welllicht bij de wibra ofzo? tjah, ik vind hema zelf toch ook het fijnste maar ze zijn inderdaad altijd in van die combimaten.
bij wibra kan je ook kijken, maar de rompers van wibra krimpen, daar moet je mee uitkijken. c&a hebben ook leuke rompers, ik had 2 maanden geleden nog voor 1.99 per stuk gekocht
Ja klopt kan het wel inschatten idd. Ik ga morgen eens naar de stad, om bij de C&A en de H&M te kijken! Dank je wel!
Ik heb hetzelfde probleem met de rompertjes van de hema. Ik ben nu geslaagd bij het kruidvat. De rompertjes van bambino maatje 86-92 vallen daar precies goed. Die zijn iets kleiner. En mochten die straks te klein zijn.. tja dan zitten de rompertjes van de hema weer goed
Is dat een probleem dan? Tobe heeft ook wel eens rompers aan gehad die eigenlijk nog te groot waren, maar niemand die het ziet toch?
Ik koop ook dan die van 86-92, ze groeien er snel genoeg in toch? Wbt de zeeman, daar koop ik ze niet weer, die maten slaan nergens meer op.
Hans textiel heeft ook hele fijne rompers, zonder gecombineerde maten. En ze zijn van strech stof dus rekken ze mee, zo gaan ze ook langer mee.
De rompers houden de luier ook goed op zn plek, vooral bij baby's die kruipen en veel bewegen belangrijk...dat zit ook lekkerder voor t kindje dan een grote romper... wij vinden het toch ook niet fijn zitten als de kruis van een broek tot je knieeen hangt
Het is inderdaad geen megagroot probleem, te grote rompers. Maar toch wel lekker als ze goed zitten! Toen Finn kleiner was droeg hij wel eens te grote rompers idd. Maar nu hij alle kanten op rolt/kruipt enz zit dat echt niet lekker, dan heeft ie de vouwen in z'n huidje staan na het spelen. En het inderdaad de luier goed op z'n plaats! Morgen ook maar eens kijken bij het kruidvat. thanks!
Ik zat hier met hetzelfde probleem. Ik deed mijn rompers nooit in de droger (vind ik ze mooier blijven) Maar nu heb ik ze voor 1 keer wel in de droger gedaan en het probleem is opgelost.
Ik heb ze net bij C&A zien hangen, daar hebben ze ook hele maten. Ik moet die hele kleintjes hebben, en ze hebben hier zelfs maat 42! Ik hoop toch dat we niet zo'n kleintje krijgen Anyway, ze hebben daar hele maten.
das een idee, heb alleen geen droger! Ga morgen naar V&D en C&A en de H&M dan moet ik toch wel slagen!