Beste, Ik ondervind met de nieuwe website dat je niet altijd op vorige kan klikken in explorer. Dit kan aan mijn computer liggen,maar heb ik voorheen nooit last van gehad op deze site. Als ik terug wil vanuit een bericht naar het forum krijg ik vaak webpagina verlopen. Ik heb dit probleem niet als ik onderaan klik op terug naar forum,maar dus alleen als ik op vorige klik in explorer. Ik weet niet of hier meerdere mensen last van hebben?
ik heb er ook last van! en dan als ik weer opnieuw zwangerschapspagina.nl intoets, doet hij het nog steeds niet! moet ik weer heel internet explorer opstarten *GRRR!!*
Meiden, wanneer hebben jullie er last van? Ik weet dat het voorkomt als je bijvoorbeeld op de terug knop drukt na een zoekpoging maar normaal zou dit niet mogen voorkomen. Lotte
Ik heb het ook vaak als ik op het pijltje klik van vorige pagina... Niet alleen na een zoekpoging, maakt eigenlijk niet uit op welke pagina.
Het is bij mij meestal als ik lang in een onderwerp zit te lezen en dan via vorige terug wil naar het bijvoorbeeld zwangerschap forum. Het is zeker niet altijd, maar wel regelmatig.
Hier ook steeds dat probleem. Vind het ook erg vervelend. Maar het rare is dat hij het niet bij elk topic doet. Nu weet ik het niet precies, maar hij doet het voornamelijk als ik bij de februari 2008 mama's zit te lezen en ik ga dan onder aan de pagina naar "ga naar:.... en dan naar "over deze site". Als ik dan op een onderwerp klik, dat heb gelezen en dan op vorige klik, dan geeft hij aan dat de web pagina is verlopen. Ik kom natuurlijk niet in alle onderwerpen, maar net even in de lounge geprobeerd en daar deed hij het ook.
Bedankt voor de duidelijke uitleg Boney. Dat komt doordat je terug wilt keren naar een pagina die uit een zoekopdracht kwam. Die zoekopdracht is verlopen en daarom krijg je die melding. We hebben het probleem genoteerd, ik weet alleen niet of we er wat aan kunnen doen want het lijkt alleen voor te komen bij Internet Explorer. Lotte
Ik heb het net nog een keer gecheckt, maar hij doet het niet bij elk onderwerp. Misschien alleen als je langer in een forum zit te lezen? Bij het oude forum had ik er geen last van.
ik heb het ook, als ik op de terug knop druk is de webpagina verlopen en het bericht wat ik heb getypt dubbel geplaatst. groetjes, Miranda
Ik heb dit ook heel vaak. Voorbeeld: ik zit in het forum baby en dreumes , dan zoek ik onderaan een ander forum op. Ik ga bijvoorbeeld naar het forum gratis/aanbiedingen. Daarna klik ik weer op vorige en zegt hij de webpagina is verlopen.
Het paardenforum waar ik af en toe meeschrijf heeft dit ook sinds ze over gegaan zijn naar een andere server en een vernieuwde site maakten. Ik los het op door op F5 te drukken en dan op enter. Beetje omslachtig maar het werkt wel.