Zwanger en ongesteld tegelijk? Kan dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juttel, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Hoi,
    Ik ben 6 weken+ zwanger (vorige week getest),maar heb vandaag helderrood bloedverlies. Natuurlijk ontzettend schrikken!! Het bleef maar komen,eigenlijk wel zoveel als wanneer je ongesteld bent. Heb daarbij ook veel krampen en buikpijn. Uiteindelijk de gyn. gebeld en langsgeweest. Een inwendige echo gehad en er was een klein 'mensje' te zien en zelfs het hartje!!! :D Heb het advies gekregen rustig aan te doen en een medicijn gekregen wat o.a. de baarmoeder rustig maakt. Nu eigenlijk nog steeds wel helderrood bloedverlies (wel iets minder gelukkig),maar heb steeds hetzelfde gevoel als wanneer ik ongesteld ben. Weet iemand ook of het mogelijk is om ongesteld te zijn tijdens je zwangerschap?

Hoop zo dat die t ieniemini mensje blijft zitten.....
    Groetjes!

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik geloof dat het dan kan dat je twee eitjes hebt gehad en dat maar 1 is bevrucht dus dat de ander gewoon je lichaam verlaat. zoiets kan het wezen.
    gefeliciteer met je zwangerschap

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Weet niet of dat kan. maar je hoort wel vaker dat vrouwen in het begin bloed verliezen. En die menstruatiekrampen horen er wel bij in het begin. Had ik wel iig (alleen dan geen bloed)

Als je bij de gynaecoloog geweest bent zou ik me geen zorgen maken. Als hij/zij gezegd heeft dat de echo er goed uit ziet. Dat zeggen ze niet zomaar.

Nog gefeliciteerd! En geniet ervan.

xxx suzie

4. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    of het was een tweeling?!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb ik ook gehad.. vandaag bij de gyn. geweest en hartje zien kloppen..alles was helemaal goed.. idd, dat zeggen ze niet zomaar..
    de oma van een goede vriend van ons, is de 1e 5 mnd ongesteld geweest.. dus het zou kunnen..

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ben ook ongesteld geweest.. met de zelfde ongi klachten als anders.. ga 12 mei naar de gyn.. mijn schoonmoeder is elke maand ongesteld geweest toen ze zwanger was.. dus het kan wel..

7. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Thanks voor jullie berichten. Ik wacht het maar af. Heb nog steeds bloedverlies,maar gelukkig niet meer zoveel als gister. Heb nog steeds het gevoel ongesteld te zijn. Volgende week zal ik de gyn wel even vragen wat zij er van denkt. En nu maar blijven hopen dat ik ondertussen nog steeds zwanger ben....

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    het is heel goed mogelijk ongesteld en zwanger
    raar maar waar

mijn mams slikte de pil en is door de pil heen zwanger geraakt van mij
    hier kwam ze pas met 3 maand achter
    omdat ze gewoon ongesteld werd en de pil nog steeds slikte

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja het kan ik had een vriendin die beroepsmilitair was
    ze ging naar de arts daar omdat ze last had van haar zij met trainingen
    en toen bleek ze 7 maanden zwanger te zijn ! was een beetje ziek geweest
    en de pil eruit gespuugt.
    En al die tijd gewoon ongesteld geworden.
    Dus het kan wel.

Deel Deze Pagina