Hallo dames, ben nu heel erg onzeker geworden over de kv test (2 voor 5,-). Willen jullie ook ff kijken of dit ook zo'n "beroemd" indrooglijntje is? Het stond na 3 minuten al op het schermpje..... Hellup!! X Bullie
Hoi! Bedankt voor alle reacties!! Vind het weer zo spannend!! Morgen nog maar ff een digitale ertegenaan gooien. Baal wel dat ik net deze ronde geen foliumzuur heb ingenomen, omdat ik er zo veel mee bezig was, en het toch niet leek te lukken. x Bullie
Yup, dat is veel te duidelijk voor een indrooglijntje, en te dik Indrooglijntjes zijn pennestreepjes. Na verloop van tijd zie je die ook aan de rand van het balkje van een positieve test (een iets donkerder lijntje aan de rand van het balkje). Ik heb mijne lang genoeg bewonderd om dat te kunnen vast stellen GEFELICITEERD!!!
hai allemaal! Ja, heb net maar snel weer braaf m'n foliumzuur ingenomen, hihi.... En morgen nog maar weer testen, hoezo onzeker?? Gek, zeg ik dacht dat dat bij een tweede wel minder zou zijn. Allemaal bedankt voor jullie reacties, x Bullie
Hahahaha ik heb iets van 30 euro weggepiest met mijn testdrang Ahum. Aan eentje heb je genoeg, maar tis zo leuk om dat streepje donkerder te zien worden... en dan als klap op de vuurpijl een digi van CB met indicator, die ik nooit als eerste test zou 'verspillen' (nee, dit was geen verspilling ). Daarna waren al mijn testen op. Niks menselijks is ons vreemd...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarstikke zwanger, zo wassie bij mij ook, en nu heb ik een manneke boven in bed liggen hihi gaaf he geniet ervan!