hellup

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi de pijn is even gezakt, maar ik heb snel een vraag, ik heb de hele nacht last van voorweeén gehad, maar net toen ik beneden zat kreeg ik ineens ontzettende krampen, ik werd er misselijk, slap en beroerd van, het deed zo'n zeer dat ik ze weg moest puffen, ik kreeg het ook ineens ontzettend koud, ikke net een warme douche genomen het zakte niet echt, maar na het nemen van de douche, nog steeds heel misselijk, tintelingen in mijn benen, en mijn buik werd keihard, en kreeg weer ontzettende krampen maar hielden echt super lang aan de pijn voelde ik in mijn buik en benen, ook heb ik een ontzettende hoofdpijn, nu is het weer gezakt, maar ik denk dat de pijn net wel een half uur was, wat kan dit zijn weeén of nog steeds voor weeén ik ben nog steeds niet lekker, ik ga nu natuurlijk opletten of het terug komt, maar zou dit een weeén storm geweest kunnen zijn??

2. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    anders bel je ff de verloskundige met je vragen.. succes!

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Klinkt mij in de oren als weeën hoor!
    Ik herken mezelf erg in je beschrijving iig.. Succes en zet hem op!!

4. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    heb net weer wat geslapen, en heb het niet meer gehad, zouden het dan toch weeén geweest kunnen zijn??

5. Alita

Alita Niet meer actief

nou asl er nu niks meer is gebeurd in de tussentijd zijn het niet DE weeën, tenminste het zet niet door.....even afwachten wat er gebeurd..nog andere dingen gebeurd zoals opeens naar het toilet moeten voor de grote beurt, slijmprop verloren?
    Zijn allemaal voorteken namelijk....veel succes meid lang zal het waarschijnlijk ook niet meer duren!! Er is iets aan de gang tenminste!!
    Rust maar goed uit in de tussentijd....

6. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    nee ben niks verloren, geen slijmprop, vliezen zijn ook nog in takt, ben net weer wat in beweging gekomen en nu begint het wel weer wat te rommelen, dus misschien moet ik veel in beweging blijven vandaag, misschien dat het dan wel door zet, ik dacht echt even dat het was begonnen, het deed wel zo'n zeer wees echt geen raad meer met mezelf, mijn vriend ook in zijn slaap verstoord, en nu vind ik het een beetje lullig dat er niks meer is.

7. Alita

Alita Niet meer actief

nou het is wel begonnen denk ik hoor!!! Ga lekker wat wandelen dat helpt!! Heb je genoeg geslapen? Want je hebt je krachten hard nodig meid.....
    Nou ja hij krijgt ook een kind of niet?! Maar laat m maar goed uitrusten nu hahaha...spannend!!

8. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    het begint nu weer wat te zeuren, en krijg weer wat krampen, ik moet van mijn vriend rustig aan doen, en heb net gezegd dat ik het wel lullig vind, maar hij zei ook dat ik niet naar hem moet kijken, want hij leeft met me mee.

ik probeer wel een beetje in beweging te blijven, maar moet nog wel wat rusten want heb nu maar 2.5 uur slaap achter de rug.

9. Alita

Alita Niet meer actief

nou meid ga in bed liggen want het gaat gebueren hoor!!!
    En mischien eerst onder de douche is ook goed voor de weeën....succes!!!!

10. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    En ik zou de VK gaan bellen!! Want de vliezen hoeven niet perse uit zichzelf gaan breken! Dat moet gedaan worden dan...

11. Alita

Alita Niet meer actief

maar de weën komen niet eens om de 5 minuten ofzo hoor...bellen kun je natuurlijk doen maar heeft nog weinig zin...

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

het cliché is echt waar!! als je echte weeen hebt, dan voel en WEET je dat echt!! belieeeeeeeeeeeeeeeeeeve me, dan twijfel je echt niet meer!!

ik heb bij mn eerste ook giga veel voor weeen gehad, dacht elke keer, oh dit doet zeer nu begint het, maar toen ik uiteindelijk echte weeen had dacht ik, jeetje nu weet ik wat het is!

ik denk dat je gewoon voor weeen hebt,en harde buiken kunnen ook heel rottig aan voelen :D

succes :D:D ben benieuwd!!

13. Alita

Alita Niet meer actief

hoe is het nu?!!!

14. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    nu gaat het weer, ben expres wat in beweging gebleven, maar weinig krampen meer, en eigenlijk baal ik echt enorm, want ik kijk ontzettend naar de bevalling uit, misschien wel te erg, maar dat kan het toch niet beinvloeden toch? het is nu weer gewoon rustig, af en toe een krampje maar meer niet, pfffff.... al die ophef om niks, nou als dit nog een week kan aanhouden, dan wordt ik gek denk! is dat eigenlijk raar dat ik het helemaal beu ben, of hebben er dat meer van jullie, het beinvloed ook mijn humeur, ben echt ontzettend sjaggie en down, en soms heb ik dan zo'n moment dat ik daar door ik huilen uit kan barsten, en voor de andere kant het einde is natuurlijk wel in zicht, maar mijn geduld is op het moment helemaal op, en met het idee nog een week rond te moeten lopen wordt ik helemaal depri!!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    En toch is dat niet bij iedereen zo! Ik had er echt geen idee van dat ik weeën had.. ging kapot van de pijn ja (sorry) en wist echt niet wat ik moest doen, maar was echt niet bij me op gekomen dat het weeën zouden kunnen zijn.
    Misschien scheelt het dat ik pas 28 weken zwanger was.:( Dat je er op het eind zo tegen de 40 weken er echt op voorbereid bent, en ze daardoor wel herkent?

16. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat jij morgen bevallen bent;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

@esther weet niet of je daar zin in hebt maar mischien sex?

Ja meid ik denk dat iedereen zo loopt op het laatst hoor, maar het is echt zo dat je straks alles weer bent vergeten als je je kleintje mag vasthouden. Maar goed daar heb je nu niks aan...

Ga er niet teveel vanuit dat je vandaag morgen nog gaat bevallen want zo maak je jezelf alleen maar gek meid...

@Duchess is ook weer iets anders dan natuurlijk...

18. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    dat zei mijn vriend gisteren al, hij zei zal ik hem flink tegen zijn voorhoofdje bonken, hihi.... dan wilt ie er wel uit.
    ik heb net bitter lemon gehaalt heb vaak gelezen dat daar een bepaalde stof in zit wat het laatste zetje kan geven, en dan vanavond even flink sex, nou als ie er dan nog niet uit wil weet ik het ook niet.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    of over hobbelige weggetjes rijden, schijnt ook te helpen...
    hebben wij althans wel gedaan en dezelfde avond braken mn vliezen (toeval??)
    succes en sterkte!

20. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    oh dat is hier wel te doen, genoeg hobbelende weggetjes hihi.... nou dan kunnen we da ook nog doen, dan heb ik het druk,

bitterlemon drinken
    sex
    en nog een eindje rijden

nog meer tips? hihi.......

Deel Deze Pagina