hahaha, meid spannend he... Ik hoop echt dat t snel doorzet meid, kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je je kleine in je armen hebt! Hart van een ananas (is niet lekker hoor maar goed) dat heb ik wel eens gehoord dat dat ook weeen op gang kan brengen.. Ik zelf heb wonderolie gebruikt maar dat raad ik je echt niet aan hahaha, zoooooooooo smerig! en ben wel goed naar de wc geweest daarna hahaha. dag erna braken mn vliezen .
Hart van een ananas moet je NIET eten hoor! Daar zit een giftig stofje in wat idd wel weeenopwekkend KAN werken, maar datzelfde stofje is niet goed voor de kleine!! Niet dat risico gaan lopen! Helaas is een geboorte niet te dwingen! Het gebeurd wanneer het kindje er klaar voor is. Geen sex of bitterlemon kan dat bespoedigen! Succes met de laatste loodjes!
ach ja het is het proberen waard, ben er niet vies van bitter lemon en sex, en hobbelige weggetjes is wel gezellig samen, hihi tuurlijk snap ik wel dat je de bevalling niet kan dwingen, maar het zou wel leuk zijn als het zou werken hihi.....
Poeh, maar das nu zoooo zwaaaar . Hoe is het nu Esther? Er gebeurt hier in ieder geval nog niks. Tja, af en toe wat steekjes in mijn buik. Volgens mij ben ik ook een klein slijmpropje verloren, maar dat weet ik niet zeker .
daar straks weer wat krampen maar niet zo erg als vannacht, maar nu is het weer rustig, ik moet gewoon rustig blijven en af wachten, ik probeer gewoon zo actief mogelijk te blijven, want lees dat, dat belangrijk is, want zitten wachten is ook niks, verder blijft het wel een beetje zeuren, ga zo lekker frietjes eten hhmmmmmm en probeer mezelf niet meer zo teleur te stellen, want bij ieder krampje en steekje, maak ik mezelf gek door te gaan denken dat het begonnen is, ik laat het nu gewoon gebeuren en gebeurt het niet dan gebeurt het niet, en ja gebeurt het wel dan spring ik een gat in de lucht. maar ik heb mijn fles bitter lemon bijna op, straks nog een stukje door het bos rijden hihi..... en vanavond in bed even flink .......... hihi.. en als het vannacht dan nog niet geboren is doen we het morgen gewoon weer even over!!!!!! maar ik zie dat jij vandaag uitgeteld bent pffffff.... heb te doen met jou hoor, en dan zit ik allemaal te klagen en te hopen, en jij bent al 40 weken.
Haha, ja iedere vrouw beleeft het weer anders natuurlijk, ik ben het vandaag eigenlijk een beetje boel zat. Het leek mij leuk als ze vandaag geboren zou worden, maar die kans is geloof ik maar 4%??! Nu ga ik voor de 17e hihi (vriend en ik zijn allebei op de 17e jarig - september en oktober). Straks misschien toch maar even een ommetje maken. Vandaag wel druk gemaakt om een kat die ik kwijt was (gelukkig weer terug, zat al helemaal in de stress). Wasje gedaan, stof gezogen. Bleh, huishouden. Vriend maar werken... Ach, en morgen is ook wel een grappige datum natuurlijk .
morgen is zeker een mooie datum, valentijns kindje ik riep ook altijd 14 feb. maar daar begin ik nu aan te twijfelen, mijn moeder zegt 16 feb. omdat, dat hun trouw datum is. Ik heb ook veel gedaan vandaag, heel de boven gestoft, gestofzuigd, en gedweild. ik heb gelukkig mijn slaapje wel weer ingehaald vandaag overdag, en ben nu alweer heel moe, dus ga zo maar weer lekker liggen, want ja ik weet niet wat me vannacht gaat brengen, dus dan ben ik voorbereid. gelukkig dat je, je kat terug hebt. zat vannacht nieuws te kijken en daar zag ik ook iets zieligs, een jack russel van 10 jaar, die hadden ze gevonden want die zat op een brug vast gevroren aan zijn eigen urine, aaaahhhh echt zielig beestje. en als ik da dan zie moet ik al janken hihi.... heb jij eigenlijk last van voorweeén?? zo ja hoe lang al, of heb je dat tot nu toe nog niet zo gehad? ik vraag me dat af want dan loop ik misschien ook wel kans dat ik komende week een hele week met voorweeén loop, en misschien ook wel tot over de 40 weken loop. das bij ieder verschillend natuurlijk. is de kleine bij jou trouwens ook nog steeds zo druk, pfffffff.... echt niet normaal hoe druk die kleine hier is, soms het gevoel dat ie langs mijn kont naar buiten komt, en mijn buik zit soms gewoon helemaal scheef.
Heb nog wel ene goede tip....veel traplopen. Bij mijn moeder heeft het 3 keer geholpen. Ik heb het de eerste 2 keer niet geprobeerd maar bij de 3e was ik het zo zat! Ik was bij d everloskundige geweest en die kon mij niet strippen omdat het nog niet week was. Mijn moeder kwam nog even om me op te vrolijken en zei me dat voor we naar de gamma gingen (ja door de nesteldrang MOEST ik ineens een haakje voor de theedoeken hebben). Ik even 3 keer naar zolder moest en terug. Bij 2,5 kon ik niet meer en ben ik rustig naar beneden gelopen. De ochtend erna werd ik wakker met een beetje kramp, een uur later werden het weeen en na een uur had ik onze dochter in mijn armen.
bedankt voor nog een tip, heb mijn vriend al gewaarschuwd dat ie vannacht niet moet schrikken als tie mij een paar keer de trap op en af hoort lopen. de krampen komen iedere keer wel even terug en voel me erg slap, maar gewoon af wachten, misschien dat ik zometeen maar wat trap ga lopen, terwijl ik weet dat ik de 2.5 ook uitgeteld ben denk ik, 1 keer trap op moet ik al uit rusten hihi.... mijn conditie is ook 3 keer niks meer.
Erg he, mijn conditie is ook weer tot het nulpunt gedaald!! Bleh, kan niet wachten totdat ik weer kan sporten haha. Maar die trappen zijn te proberen, we hebben er twee, kan dus ook nog door naar zolder haha. Ja ik ben echt blij dat ik m'n katje weer terug heb, gek beest, was haar opeens kwijt (nadeel als je je 1 keer omdraait). Ging ik boven kijken, zat ze 4 tuinen verderop. Ze heeft ook weleens bij de buren op het dak gezeten! Daar schrok ik wel van, was best hoog! En maar miauwen, ja muts, je bent er zelf op geklommen haha. Hier ook een drukke baby, nu minder omdat ik zit, maar als ik ga liggen zal het niet lang meer duren denk ik. Vind dat altijd wel gezellig, denk dat ik dat straks wel ga missen. Best wel vreemd als dat straks allemaal "weg" is. Maar ja, dan heb je een kind op je schot ipv in je buik, ook heel bijzonder natuurlijk!! Ik zal aan je denken als ik aan het traplopen bent hihi, lachen als we op dezelfde dag bevallen ook nog!!
heb het net al een paar keer gedaan, ik kan ook door naar zolder, maar ik hield het nog best wel een paar keer vol, had ik niet verwacht hihi..... zou lachen zijn dat we morgen vroeg allebei een berichtje plaatsen met ik ben bevallen hihi.... weten jullie trouwens wat het wordt? wij krijgen een zoontje.
Haha wat leuk, wij krijgen een meid Ja ik ook net, ga expres boven naar het toilet hahaha. Na het schaatsen, voor het slapen, maar even een paar keer doen nog .
zit je ook schaatsen te kijken, wij ook, ja ben net ook een paar keer naar bove gelopen, zometeen weer naar boven om te douchen, dan nog even weer wat drinken beneden, dan weer naar boven naar bed, en dan vannacht ga ik ook wat extra naar de w.c. hihi..... heb net een kruik warm gemaakt, last van harde buiken, en die kleine doet me ook goed zeer met zijn kontje, dan duwt ie zijn kontje naar achteren en dat doet zeer.
Nou meid hoop dat het traplopen nog wat gaat helpen en dat je vandaag of morgen je beeb in handen hebt (zou wel lachen wezen ivm het traplopen haha)
nou hij zit er nog steeds in, heb juist super goed geslapen, dus dat trap lopen is toch nog ergens goed voor geweest hihi.... heb vandaag wel weer hele erge poets drang, het begon net al toen ik wakker werd. en edge hoe zit het bij jou? zit ze er ook nog in, of ben jij wel bevallen.
Hey Esther, Je gelooft het niet, maar ik ben gistermidag bevallen van onze prachtmeid Zoë! Alles is op turbo gegaan, ben helaas wel gehecht, maar jee wat ben ik blij dat ze eruit is! Nu weet ik wat het is als vrouwen zeggen dat je echt wel weet dat je weeën hebt hahaha!! Zal binnenkort even wat foto's plaatsen in mijn albumpje! Hoe is het met jou??!!