ik heb vandaag al een forum geplaatst over heeft mijn kleine reflux. onze kleine huilt de laatste weken erg veel, ik denk geschat zo'n 6á7 uur per dag (volgens de ha is dat niet veel) nou ik vind van wel, het huilen gaat echt door merg en been, en wordt er zelf onzeker, vermoeid, wanhopig door, ik ben echt helemaal op, maar rusten dat lukt me niet meer, ik denk zelf dat er iets meer aan de hand is, maar vanmorgen bij de huisarts geweest en die kon alleen na aanleiding van mijn verhaal (niet eens de kleine onderzocht) zeggen dat het om krampjes gaat, best knap dat je dat zo kan zien, maar ik denk zelf dat er meer aan de hand is, daarom ga ik donderdag naar de osteopaat. maar ik zit er echt helemaal door heen, daarnet had ie na zijn fles denk zo'n half uurtje geslapen daarvoor alleen gehuild, mijn vriend komt thuis hij wordt wakker en begint gelijk weer te huilen, mijn vriend pakt hem op en gaat vollop met hem spelen, maar ik denk zelf dat onze kleine door al die dagen dag in dag uit, over vermoeid is geraakt, want zijn huilen wordt steeds krachtiger en is echt on troostbaar, wat moeten we hier aan doen?
Let goed op of je merkt dat er eten omhoog komt. Dit hoeft er niet uit te komen maar kan ook gewoon ingeslikt worden. Dit had mijn meisje. Verborgen reflux noemen ze dat. Het is gewoon maagzuur enzo wat steeds omhoog blijft komen. Op een gegeven moment raakt de hele slokdarm geirriteerd en ontstoken. Ze wouden mij ook niet serieus nemen tot ik aangaf dat ze steeds wegslikt.. en steeds wat in haar mondje krijgt. Wat je eraan kan doen, als het echt reflux is is het verstandig om over te stappen op andere voeding en medicijnen te geven. Die zullen dan wel voorgeschreven worden.
Normaal???Nou lekker is dat! Ik vind dat zo'n belachelijk iets he! Och huilt je kindje niet meer dan zoveel uren per dag, dan is er niets loos! Meid luister naar je gevoel! Als je het niet vertrouwd gewoon weer heen gaan! En vraag om een door verwijzing. Schrijf alle punten op...... En anders idd een osteo of chiro proberen! Ikw ens je veel sterkte! Want er is niets aan dat je kleintje zoveel huilt!
dat dacht ik dus ook reflux, ook omdat hij de symptomen heeft, maar daar sprak de ha niet eens over, ga donderdag naar de osteo. ik vind het echt verschrikkelijk, ik ben op het moment erg kort af, vooral tegen mijn vriend, ook omdat hij denkt door er druk mee te doen dat ie tot tot rust komt, maar denk zelf dat het dan erger wordt, maar als ik hem daar weer op wijs wordt hij boos omdat hij dan denkt dat ie niks goed doet.
Ik ben toen met mijn dochter naar de hap geweest. Ze was ook zoooooooo aan het krijssen steeds. Ging inderdaad door merg en been. Bij de hap herkende ze het gelijk!
hij is nu eindelijk stil, heb hem in de reiswieg gelegd en ben gaan lopen, eerst was hij nog aan het huilen tot ik zijn armpjes onder het dekbekje deed, waardoor hij zijn armpjes niet meer kan bewegen, en hij zo vertrokken.
Ohh trouwens, mijn dochter is goed gaan slapen vanaf het moment ik haar op haar buik gelegd heb. Misschien is het een optie om dat te proberen. Wij begonnen hiermee overdag, in de box. En we zorgde dat er altijd iemand op de bank zat en haar steeds in de gaten kon houden. Het werkte gelijk, ook dit hielp de arts tot de conclusie reflux te komen.
he bah! hier ook een jongen met reflux,, gelukkig nam de ha mijn gelijk serieus,, ik zou desnoods naar de eerste hulp gaan als het echt heel erg begint te worden,, Liam heeft er te lang mee gelopen en heeft een week in het ziekenhuis gelegen omdat zijn slokdarm ontstoken was hij spuugde trouwens wel,, met 2 maand hadden ze het onder controle door 9 schep nutriton door de fles te doen,, medicijnen hielpen niet,, gewoon net zo lang blijven zeuren!! Liefsz
Wat erg dat je huisarts je ook niet serieus neemt! Echt op je eigen gevoel afgaan hoor! Zoë wordt ook rustiger als je haar op haar buikje legt (alleen, voor zover ik weet, heeft ze geen last van reflux). Gelukkig is Jaron nu wat rustiger in zijn reiswieg.