Nu had ik net bruin slijmerig goedje (sorry voor de onsmakelijke details) bij ut afvegen. Weet iemand wat dat te betekenen heeft? Was maar eenmalig! Groetjes Marjo
en lieve schat raak niet gelijk in paniek! je bent veel ste gestresst... moet je echt niet doen hoor. kan ook de vruchtbaarheid niet bevorderen volgens mij. kop op ! Kus Swiggy
Nee ben ik helemaal met je eens! Maar tis ok zo verdomd moeilijk on rustig te blijven! Sorry! Als het een eisprong bloedinkje is, heb ik dan deze maand nog eens kans of kan ik ut vergeten? Normaal duurt me cyclus 26 dagen en ik zit nu op dag 15. Kan dat dan wel een eisprong bloedinkje zijn? Is dat niet wat laat? Groetjes en ik zal proberen rustig te blijven! Marjo
Nee is te vroeg! Zou volgens me banner 12 januari pas zijn, dus.... Het was echt bruin en smeuig! (sorry) Oud bloed misschien? Afgelopen vrijdag na ut vrijen heb ik ook ff bloed verloren. Kan ut daar misschien nog van zijn? Groetjes Marjo
hallo, ik ben nu ook alweer een tijdje bezig met klussen. over 3 dagen kan ik testen, voor de derde keer. Ben wel weer een beetje nerveus daarvoor. Ik probeer van alles te voelen, maar of ik het ook echt voel of dat ik het me maar verbeeld, weet ik niet meer.
Probeer jezelf in te dekken(ik weet dat ut moeilijk is, maar toch....) Je voelt echt vanalles! En de symptomen lijken ook zoveel op mekaar! En je lichaan kan je als geen ander voor de gek houden! Afw88 maar meid! Zit niks anders op! Suc6! Groetjes Marjo
Misschien moet je je eigen advies ook maar opvolgen Muuske. Kruip met een boek op de bank, ga in bad, ga sporten en doe in ieder geval je pc uit! Volgens mij maak je jezelf hartstikke gek en nerveus zo! Elmo
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten Muuske. je maakt jezelf in die (sorry dat ik het zeg) soms ietwat hysterische berichten hartstikke gek. Ik weet dat het moeilijk is om je eigen (vind ik verstandige) raad op te volgen, maar probeer het echt. groeten femke