Dames.. Ik zit met het volgende en ik word er GEK van!! Ik weet niet wanneer mijn ei is geweest maar zit nu op dag 41 van mijn cylcus.. meestal 36 dagen.. soms langer. Ik heb eergister met de predictor early heel licht positief getest en gisteravond (na heel veel gedronken te hebben) met de clearblue plus ook positief getest en je hoeft niet te turen, je ziet een net zo brede blauwe streep .. toen ik hem in de urine deed.. zag je meteen een kruis! En daarna zakte hij af om binnen 5 min weer zichtbaar te zijn, en in het licht zie je hem helemaal duidelijk! Nu heb ik gisteravond ook met de clearblue digital getest en deze zegt niet zwanger!! Oke het is geen gevoelige test maar ik ben nu wel heel onzeker geworden! Wat te doen! ? En hoe krijg ik mijn test scherp op de foto!
Clearblue digital heeft veel meer hcg nodig.. Toen mijn hcg 49 was, en dus al heel donker was bij kv2v5, zei de Clearblue ook 'niet zwanger'. Test scherp op de foto krijgen: Zoeken naar de functie 'macro' op je camera. Of soms heet dat 'close up' en dan dichtbij houden tot je scherp gefoccused heb en dan pas klikken. En anders gewoon in normale stand verder af houden tot hij scherp is. (als je rode dingetjes in je scherm ziet is hij nog niet scherp). Als je in de normale stand te dichtbij houdt wordt de foto wazig.
CB heeft inderdaad meer HCG nodig. Heb je met of zonder indicator gebruikt? Want die met indicator schijnt wel wat gevoeliger te zijn.
Nee, die zonder indicator.. je word er gewoon onzeker van! Ik zal eens proberen om een foto te maken.. maar ik denk toch dat ik ongeveer op 12 a 13 dpo zit..
Zou toch proberen nog even geduld te hebben 4thwish.. je hebt al licht positieve testjes gehad, dus dat is een goed teken! En anders misschien een kv2v5 testje halen? als die ook positief uitslaat heb je alleen maar meer zekerheid. Ben benieuwd naar je fotootjes..
Ik ga toch maar even een nieuwe gevoelige test halen denk ik.. en zonder te drinken testen.. nu die foto nog
Ik ken deze test niet, maar gaat het om het streepje rechts? Want die zie ik zo ook wel vrij duidelijk en ik ben echt geen tuurder! Ben benieuwd wat de kruidvat test zegt, daar heb ik eigenlijk wel de beste ervaringen mee.
Hoi, ja het gaat om het streepje rechts, links is de teststreep.. en ik heb hem uit de test gehaald, het is van clearblue plus de vroege test, horizontaal zit er dan nog een blauwe streep voorgedrukt in de test, dat het een kruisje wordt.. maar het gaat om de verticale rechtse streep..
Ik vind het een mooie streep hoor! Hij is vrij licht, maar wel net zo breed als de teststreep. Rechts is ie wat donkerder, maar dat komt door de urine die er daar als eerste door gaat.