Ik heb de stokke kinderwagen maar wil nog een parasol halen weet iemand of er ook andere oppassen of moet er pensee de stokke op?
Ik zag laatst bij de babydump van die universele parasolletjes. Even navragen daar of die ook op de stokke gaan of eventueel gewoon ff proberen in de winkel.
Heb onlangs gevraagd in de Prenatal en het moet wel een Stokke zijn. Wij hebben de Stokke model 2011 en zelfs het oude model parasol past hier al niet meer op .. Dus pas daar ook op.
Helaas alleen stokke. Je heebt geen frame om het parasolletje omheen te klemmen. Geen duwstang die langs de bak loopt zeg maar. En die van Stokke steek je in de bak in het daarvoor bettreffende gat zodat hij recht boven de wagen komt te staan.
OKe bedankt allemaal..Pff dan maar zon dure aanschaffen want in de zon liggen is ook niet fijn voor hem he
Wat je ook kunt doen, is een dooky aanschaffen ipv een parasol. Mijn ervaring met parasolletjes is dat je er net nooit iets aan hebt. Heb je hem net goed staan, ga je weer een bocht om... De dooky kun je aan je kap doen en is erg flexibel in de mogelijkheden.
Ik heb dus een stokke mét parasol.. en mijn ervaring is.. als ik de parasol opzet.. kan ik dus niet meer over de wagen heen kan kijken.. (ook niet als hij naar links of rechts gebogen is) en ik ben niet een van de kleinsten.. Ik weet dat je de parasol in 2 lengtematen kunt gebruiken.. maar bij beide lengtes kan ik niet zien wie ik voor zn sokken rij Dus wel een parasol aangeschaft.. maar nooit gebruikt.. probeer het eens in een winkel.. kijk eens of jij er wel overheen kunt kijken.. want anders is het zonde van je geld...