Hellup!

Discussion in 'Gezondheid' started by sweetything, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetything

sweetything Nieuw lid

Mar 8, 2007
    3
    0
    0
    hey ,

Mijn naam is debbie en ben 22 jaar ,ben gister met spoed naar het ziekenhuis geweest bloeddruk is veel te hoog ,dus probeer me rustig te houden.ben nu 28 zwanger en rook als een ketter?!wil stoppen iemand tips voor me :( :( .

groet debbie

2. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    Als je wil stoppen, dan nu je pakje sigaretten weggooien en niks meer kopen, zoek afleiding, eet een appel of iets dergelijks.
    Iedere keer dat je wil roken aan je kind denken.
    Lees het boek van Allen Carr.
    Nicotinepleister/kauwgom.

pff ik weet verder niks...

Het is en blijft moeilijk meid, heel veel succes en ik hoop dat het lukt!

3. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Ik vond deze tip op internet:
    Maak sterke thee van zoethoutwortel en drink steeds een paar slokjes voordat je een sigaret op wil steken.
    De sigaret smaakt dan zo vies dat je hem wel uitmaakt en anders wordt je vanzelf wel misselijk van de smaak.

Ik rook zelf niet maar is altijd het proberen waard als je er van af wilt.
    Ze schreven ook dat dezelfde ingredienten in dure produkten zitten, maar dit hetzelfde werkt en lekker goedkoop.

Succes ;)

4. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik heb het boek gelezen van Allen Carr en dat heeft mij in de eerste instantie van het roken af geholpen, zonder dat ik zwanger was..Het is echt een fijne hulp bij het stoppen..

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij was de stimulans groot genoeg toen wij zwanger wilden worden. Ik ben nu bijna n jaar gestopt. Op dit forum zijn ellenlange discussies geweest hierover. Maar je weet zelf ook wel wat je je ongeboren kindje aandoet. Je moet gewoon karakter tonen! Kom op je kunt makkelijk zonder die dingen hoor. Gooi meteen weg hoe moeilijk t ook is maar denk aan je ukkie.. Succes!

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Tja een tip... ik ben gewoon 'cold turkey' gestopt toen ik voor de eerste keer zwanger was en het is me 100% meegevallen...
    Ik moet wel zeggen dat mijn man ook meteen stopte, dus we konden elkaar erin steunen en er waren ook geen sigaretten meer in huis te vinden.

Succes,
    Anakin.

7. Qwendo

Qwendo Lid

Apr 20, 2007
    71
    0
    0
    Veel kaugom eten.. dan staan je kaken niet stil en je moet iets te doen hebben met je handen... je bent namelijk gewend om iets in je mond te hebben en iets in je handen.. DENK daarbij ook dat ROKEN ENORM SCHADELIJK voor je KIND is... als je doorgaat wordt de kleine ook verslaafd geboren!

Ik weet dat het ontzettend moeilijk is. bijna 6 jaar geleden ben ik ook gestopt...en ik weet precies wat je moet ondergaan. Houdt gewoon voor ogen dat het voor jou en de baby veel gezonder is en dat het je straks heel wat geld overhoudt.

TIP: stop al het geld wat je normaal uitgeeft aan sigaretten in een spaarpot voor de kleine... moet je kijken hoeveel je in 1 jr bij elkaar gespaard hebt.

HEEL VEEL SUCCES ERMEE & ZET M OP!

Share This Page