hoi hoi meiden vandaag weer naar de vk geweest. alles was in orde hij lag lekker te schoppen toen ze het hartje wilde beluisteren. alleen ben ik niet veel aangekomen,welgezegd 100 gram in 4 weken tijd. en nu moet ik ook nog naar de fysio ivm bekkeninstabiliteit. het houd niet op bij mij. wat een verschil met mijn vorige zwangerschap 4 jaar geleden. maar ook hier slepen we ons weer doorheen. groetjes sandra ps. mag ik weten wat jullie bloeddruk is want de mijne is aan de lage kant zegt de vk. 102/65
De laatste keer was het bij mij 110/65, en de keer daarvoor 130/60. Zou het ook niet weten, maar wat doen ze dan bij een lage bloeddruk? jessica
Dat je neit aangekomen bent geeft toch helemaal niets? Ik ben nu 27 weken zwanger en in totaal 2 kilo aangekomen, bij mijn vorige zwangerschap met 42 weken en 2 dagen zo'n 3 kilo aangekomen, kindje heeft er niet onder geleden die was 4305 gram bij de geboorte, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.. Een ietwat lage bloeddruk volgens mij ook niet, gewoon lekker wat dropjes eten wie weet stijgt ie daar wel wat van maar volgens mij is dat van jou niet echt megalaag hoor Tja fysio is altijd wat minder, hopen dat het je helpt!
vanmorgen bij de VK was mijn bloeddruk 120/70. Was er erg blij mee dat mijn onderdruk weer iets hoger was dan de afgelopen keren want die was toen rond de 60 en ik werd er echt heel erg duizelig van. Ze vond het prima en was erg tevreden
Hoi! Vervelend zeg dat het niet zo lekker met je gaat! Rustig aan doen hoor meid! De laatste keer was mijn bloeddruk best laag, 90/60, terwijl ik normaal gesproken een bloeddruk heb van 120/80. Toch vond de verloskundige het "netjes"... Je HB is wel goed? Liefs Chris
Nou, dat is juist prima! Misschien zei ze dat omdat je eerder een hogere bloeddruk had? 102/65 is echt een hele mooie bloeddruk hoor! ALs je je duizelig gaat voelen bij het opstaan en misschien sterretjes gaat zien kan je nog altijd overwegen om drop of zoethout(thee) te eten. Daarin zit de stof Glycyrrhizinezuur die ervoor zorgt dat je bloeddruk omhoog gaat.
hoi hoi meiden bedankt alvast voor jullie reaktie's mijn bloeddruk is inderdaad lager als de vorige keer misschien dat de vk het daarom zei vanmorgen dat die wat aan de lage kant is. maar als ik alles zo zie bij jullie maak ik me daar niet druk om. ga gewoon wat droppies eten. chrisje79 :mijn hb is goed groetjes sandra
mijn Vk zeurde wel meteen over het feit dat ik was afgevallen (nog geen kilo). Ik vind dat vreemd, de meeste mensen komen in de eerste helft toch niet zoveel aan?
Mijn bloeddruk is in mijn hele zwangerschap 110/60 geweest heb enkele keer 115/70 gehad. Netjes toch dat je maar 100 gram ben aangekomen in 4 weken tijd? Ik zelf ben nu 9 kilo aangekomen in 36 weken tijd
mijn bloeddruk is 100/54. Teveel drop of zout eten bij lage bloeddruk is volgens mij ook niet goed. Zo lang je nergens last van hebt hoef je niets te doen. Pas als je zweverig of slapjes wordt wel. Tsja, met die kilo's weet ik het ook niet. Misschien ga je straks ineens wat meer aankomen? Bedoel dus dat je misschien in fases aankomt, dus even niet/nauwelijks en later wat meer. Of inderdaad gewoon niet. Zolang het kindje wel groeit lijkt het me geen probleem.
hoi hoi meiden ik ben ook blij dat ik maar 100 gram aangekomen ben de afgelopen vier weken. maar dat zal wel komen door alle spannigen van deze weken. had namelijk een kansbereking gehad waarvan de uitslag niet zo positief was(1 op 25)moet er wel bij zeggen dat ik alleen niet aan de nekplooimeting ben toegekomen. want de uitslag van het bloed was al erg laag. en moest/ben toen voor een vlokkentest gegaan. de uitslag hiervan was goed in het begin ging het super snel kon met 3 weken de broek al niet meer vast hebben en ben tot nu toe 5 kilo aangekomen. we wachten gewoon af tot de volgende bezoek aan de vk 25-6 groetjes sandra
lage bloeddruk is beter dan hoge tijdens de zwangerschap, ik heb zo'n 90/50, val veel flauw, maar dat raak je gewoon ben van de eerste zo'n 7 kg bijgekomen, van de tweede net geen 6 kg en nu amper 3 kg. Met de beeb is alles ok qua gewicht, met mij niet zo; ben enorm mager (beeb neemt me alles af, ondanks de extra vitamines, mineralen en ijzer die ik neem) heeft wel 1 voordeel: moet ik geen dieët volgen als ik ben bevallen nadeel is dan weer dat ik me echt wel slapperdepap voel