mag het een onsje meer zijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stiekel, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi meiden

vandaag weer naar de vk geweest.
    alles was in orde hij lag lekker te schoppen toen ze het hartje wilde beluisteren. :D :D
    alleen ben ik niet veel aangekomen,welgezegd 100 gram in 4 weken tijd.
    en nu moet ik ook nog naar de fysio ivm bekkeninstabiliteit.
    het houd niet op bij mij. :cry: :cry:
    wat een verschil met mijn vorige zwangerschap 4 jaar geleden.
    maar ook hier slepen we ons weer doorheen.

groetjes sandra
    ps. mag ik weten wat jullie bloeddruk is want de mijne is aan de lage kant zegt de vk. 102/65

2. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Mijn hele zwngerschap zit mijn bloeddruk rond de 105/65 en dit is perfect volgend de vk.

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    De laatste keer was het bij mij 110/65, en de keer daarvoor 130/60.

Zou het ook niet weten, maar wat doen ze dan bij een lage bloeddruk?

jessica

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.817
    113
    ik heb een bloeddruk tot nu telkens van 120/70, volgens de ha is dat heel erg netjes.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik 120/60 en nu 110/60 ook heel netjes volgens de vk

6. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    mijn bloeddruk was de laaste keer 125/70.dit was goed

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Dat je neit aangekomen bent geeft toch helemaal niets? Ik ben nu 27 weken zwanger en in totaal 2 kilo aangekomen, bij mijn vorige zwangerschap met 42 weken en 2 dagen zo'n 3 kilo aangekomen, kindje heeft er niet onder geleden die was 4305 gram bij de geboorte, dus dat lijkt me niet zo'n probleem..

Een ietwat lage bloeddruk volgens mij ook niet, gewoon lekker wat dropjes eten wie weet stijgt ie daar wel wat van ;) maar volgens mij is dat van jou niet echt megalaag hoor ;)

Tja fysio is altijd wat minder, hopen dat het je helpt!

8. Mama007

Mama007 Niet meer actief

vanmorgen bij de VK was mijn bloeddruk 120/70. Was er erg blij mee dat mijn onderdruk weer iets hoger was dan de afgelopen keren want die was toen rond de 60 en ik werd er echt heel erg duizelig van. Ze vond het prima en was erg tevreden

9. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Mijn bloeddruk is heel laag 90-60.

10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi!
    Vervelend zeg dat het niet zo lekker met je gaat! Rustig aan doen hoor meid!
    De laatste keer was mijn bloeddruk best laag, 90/60, terwijl ik normaal gesproken een bloeddruk heb van 120/80. Toch vond de verloskundige het "netjes"... Je HB is wel goed?

Liefs Chris

11. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Nou, dat is juist prima! Misschien zei ze dat omdat je eerder een hogere bloeddruk had? 102/65 is echt een hele mooie bloeddruk hoor!

ALs je je duizelig gaat voelen bij het opstaan en misschien sterretjes gaat zien kan je nog altijd overwegen om drop of zoethout(thee) te eten. Daarin zit de stof Glycyrrhizinezuur die ervoor zorgt dat je bloeddruk omhoog gaat.

12. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    mijn bloeddruk was 122/78, was prima zeiden ze.

13. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Mijn bloeddruk is de hele zwangerschap nog het zelfde gebleven
    zo 120/75 125/75

14. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi meiden :) :)

bedankt alvast voor jullie reaktie's
    mijn bloeddruk is inderdaad lager als de vorige keer misschien dat de vk het daarom zei vanmorgen dat die wat aan de lage kant is.
    maar als ik alles zo zie bij jullie maak ik me daar niet druk om.
    ga gewoon wat droppies eten.

chrisje79 :mijn hb is goed

groetjes sandra ;) ;)

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    mijn Vk zeurde wel meteen over het feit dat ik was afgevallen (nog geen kilo). Ik vind dat vreemd, de meeste mensen komen in de eerste helft toch niet zoveel aan?

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Mijn bloeddruk is in mijn hele zwangerschap 110/60 geweest heb enkele keer 115/70 gehad.

Netjes toch dat je maar 100 gram ben aangekomen in 4 weken tijd?

Ik zelf ben nu 9 kilo aangekomen in 36 weken tijd

17. Sijke

Sijke Bekend lid

mijn bloeddruk is 100/54.
    Teveel drop of zout eten bij lage bloeddruk is volgens mij ook niet goed. Zo lang je nergens last van hebt hoef je niets te doen. Pas als je zweverig of slapjes wordt wel.
    Tsja, met die kilo's weet ik het ook niet. Misschien ga je straks ineens wat meer aankomen? Bedoel dus dat je misschien in fases aankomt, dus even niet/nauwelijks en later wat meer. Of inderdaad gewoon niet. Zolang het kindje wel groeit lijkt het me geen probleem.

18. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi meiden

ik ben ook blij dat ik maar 100 gram aangekomen ben de afgelopen vier weken.
    maar dat zal wel komen door alle spannigen van deze weken.
    had namelijk een kansbereking gehad waarvan de uitslag niet zo positief was(1 op 25)moet er wel bij zeggen dat ik alleen niet aan de nekplooimeting ben toegekomen.
    want de uitslag van het bloed was al erg laag. en moest/ben toen voor een vlokkentest gegaan.
    de uitslag hiervan was goed :D :D
    in het begin ging het super snel kon met 3 weken de broek al niet meer vast hebben :oops: :oops: :) en ben tot nu toe 5 kilo aangekomen.
    we wachten gewoon af tot de volgende bezoek aan de vk 25-6

groetjes sandra

19. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    lage bloeddruk is beter dan hoge tijdens de zwangerschap, ik heb zo'n 90/50, val veel flauw, maar dat raak je gewoon :)
    ben van de eerste zo'n 7 kg bijgekomen, van de tweede net geen 6 kg en nu amper 3 kg.
    Met de beeb is alles ok qua gewicht, met mij niet zo; ben enorm mager (beeb neemt me alles af, ondanks de extra vitamines, mineralen en ijzer die ik neem)
    heeft wel 1 voordeel: moet ik geen dieët volgen als ik ben bevallen :p
    nadeel is dan weer dat ik me echt wel slapperdepap voel :(

Deel Deze Pagina