Presentje voor a.s. vader

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Harmless, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat voor cadeau hebben/hadden jullie klaarstaan voor je partner voor de geboorte van jullie kleine?
    Ik zit te denken aan badderspulletjes omdat me dat echt een papa moment lijkt. Maar misschien wat afgezaagd?
    Een fotolijstje voor op het werk is misschien ook wat cliche?
    Wat hebben/hadden jullie!?

2. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Ik doe niet aan een cadeautje voor de vader, het grootste cadeau is de kleine zelf.

groetjes Inge

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb een badjasje voor de kleine laten maken met het logo van ajax erop. Is echt heel leuk geworden.
    Het is dan wel voor de baby maar weet zeker dat papa er blij mee is.
    Ik vind het leuk om hem iets te geven als dank voor zijn steun tijdens de zwangerschap en bevalling (nu moet ik dat nog maar afwachten maar dat komt zeker goed ;) )

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ik heb een t-shirt met erop "Papa + zijn naam".
    Enne...Chantalk, ik geloof dat mijn mannetje echt niet gelukkig zal zijn met een badjas met Ajax erop, zowel niet voor hem als voor de kleine... ;)

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha ja daar zit natuurlijk ook verschil in per papa ;)
    Die van mij zal er zeker blij mee zijn.

6. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Er zijn ook speciale papasieraden. Is ook wel apart.
    Ik heb ze ooit eens op een site gezien. Zal wel eens kijken of ik die nog kan vinden. Vaak hebben ze wel sieraden voor moeders maar niet voor vaders, terwijl die het misschien ook wel heel mooi vinden.
    Of houdt de papa niet van sieraden, want dan hoef ik die site niet op te zoeken.
    x Linda

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik geef geen kado, de kleine is al een speciaal kadootje vind ik.

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Waarom een cadeautje voor de vader?

Wij moeders moeten een extra cadeautje krijgen, wij moeten bevallen :)

Het kindje is het cadeautje , geen extra cadeautjes hier, beetje onzin ...

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vind dat mijn mannetje het toch wel verdiend heeft.
    Zo'n wandelende hormoonfabriek is ook niet altijd even leuk :)
    Hij heeft het soms toch zwaar gehad. Naast een full-time baan volgt hij ook nog een zeer moeilijk opleiding. Vandaag heeft hij zijn voorlopig laatste examen afgerond. Ik hoop dan ook dat de kleine zich nu snel gaat melden dan kan hij even lekker gaan genieten van ons kindje. :D

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben helemaal met jou eens. de vader heeft bij de verwekking alleen maar lol gehad. wij vrouwen moeten maanden lopen met een kind in de buik, de vrouwen moeten het kind eruit werken en dan als het kindje er is krijgt papa een kado. ik vind dat de moeder recht heeft op een heel groot kado! :)

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    precies ! :D :p

12. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ik zou nu zo graag wat willen kopen voor hem, is zo druk met alles en dan ook nog zo'n zwangere muts erbij ;) Heb ook geen idee wat!

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Vind ik ook, heb hem niks gegeven (een dochter ja).
    En straks krijgt ie weer een dochter ;)

En wij moeten bevallen, laten ze maar een cadeau aan ons geven!
    Had bij mijn dochter een gouden hangertje gekregen, (symbool van moeder met kind)
    Ben benieuwd of ik weer wat krijg.

jessica

14. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Tja, de 'grote'cadeau's die je wilt ontvangen daar is hij voor. Maar ik heb mijn man wel iets gegeven en dat gaf het moment nog meer emotie dan er al was. Ik vond het iets dat we samendeelden en dus wel een cadeau waard was.
    Ik ben zwanger en beval en ja, ik vind dat ik daarvoor wel iedere dag in de watten gelegd mag worden, maar vader worden is ook enorm ingrijpend. Ik vind er niks mis mee om de papa iets te geven. Ben het weer van plan, weet alleen nog niet wat.

15. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat denk ik ook Pienie. Ik heb echt genoten van het zwanger zijn. Ik geniet nog alleen wat ongeduldig nu natuurlijk! Die bewegingen dat intieme contact al. Tuurlijk hij heeft de lichamelijke lasten niet maar inderdaad wel zo'n hormonenbom in huis lopen. En hij is zo lief en bezorgd. Dus iets kleins leek me wel leuk. (Ook om extra te laten weten hoeveel ik van hem hou, soort valentijn maar dan niet zo commercieel!)

Ook zijn leven veranderd drastisch.

@linnepin die site wil ik best een weten. Lijkt me inderdaad leuk!

16. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik heb nog eens even zitten surfen en heb 1 sieraad gevonden wat echt voor vaders is. Is wel mooi, maar wel duur, 162 euro.
    Voor degene die er ook naar zoeken. Hij staat op www.mother-2-be.nl en dan onder het kopje father to be collectie.
    Nou, ik denk dat er verder gewoon weinig te krijgen is voor vaders. Eigenlijk wel jammer.
    x Linda

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Pff, hij weet niet eens wat tie voor zijn verjaardag wilt. Ik zou het dus echt niet weten.

18. meiske

meiske Lid

20 apr 2007
    92
    0
    0
    Heerhugowaard
    Ik ben het met de stelling eens dat de baby al het grote cadeau is voor de vader :)

Leuk cadeau voor de vader tijdens de zwangerschap is bijvoorbeeld het boek van Kluun; Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Die heb ik voor hubby besteld.

19. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hebben jullie het boek 'BUIKGEVOEL' al gelezen. Een typisch amerikaanse boek, vertaald in het nederlands, dat hylarisch verteld over een kledingverslaafde maatje 34 achtige jonge vrouw die zwanger wordt.
    Daarin komt duidelijk naar voren dat WIJ degene zijn die een extra kadootje verdienen! Een zogenaamde PUFKADO noemen ze het daar.
    Hahahahah lachen toch. Dat zijn dus oorbellen of een mooi kettinkje ofzo.

Nou, ik hoef geen extra kadootje hoor. Als mijn kindje straks gezond en wel in mijn armen ligt, kan ik NIKS bedenken wat dat zou moeten overtreffen! En om diezelfde reden krijgt papa ook niks......

Veel succes met kadootjes verzinnen. Ik sla dit keer over ;)

Liefs, Dolfijn

20. Niet meer actief

heb mijn vriend wel wat gegeven, maar hij heeft negen maanden lang ook zo goed voor mij gezorgs, ik hoefde echt niks te doen (deed ik toch maar ja...)

Heb direct na de bevalling een foto van mij met de kleine naar kruidvat gestuurd en daar een mok van laten maken met de tekst: papa wij houden van jou!
    Vond hij zo lief!

Waarom zou je je liefste geen kado geven, hij geeft mij ook vaker een bloemetje of zo.
    Vind het beetje raar dat je dan zegt: hij krijgt niks.

Deel Deze Pagina