Hellup?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Saskia1972, Jun 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia1972

Jun 14, 2007
    9
    0
    0
    Leiden
    7 mei heb ik mijn koperspiraaltje laten verwijderen terwijl ik ongesteld was. Sindsdien heb ik niet meer gevloeid en heb ik 3x een test gedaan omdat ik het niet helemaal vertrouwde.
    Kan het zijn dat je lichaam er zo lang over doet om weer 'bij te komen van 2 maandjes spiraal'? Lijkt me best lang.
    Ik heb wel veel krampen en het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar er komt helemaal niets.

Wie kent dit en wil me er over vertellen, ik word er een beetje onrustig van.
    Dank je wel lieve vrouwen,
    Saskia

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ja dat heeft zeker even nodig voor je hormomen weer normaal reageren. Dat is met de pil zo maar ook zeker bij spiraal!
    Maak je niet druk, geef het de tijd!

3. reneewittens

reneewittens Actief lid

Dec 9, 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    In een koperspiraaltje zitten juist geen hormonen , dus daar kan het echt niet aan liggen. Was je wel ongesteld toen je het spiraaltje had? Dit duurt namelijk wel erg lang. Toen ik mijn spiraaltje liet weghalen, was ik direct weer normaal ongesteld. Misschien moet je er toch eens mee naar je huisarts.

Groetjes, Renée

4. Saskia1972

Jun 14, 2007
    9
    0
    0
    Leiden
    Nou ik heb het spiraal maar 2 maandjes gehad. Bij de 2e curettage moest die worden geplaatst omdat de gynaecoloog bang was voor verkleving. Tijdens die 2 maanden ben ik een beetje ongesteld geweest, niet heel hevig.
    Ik kijk het deze week nog even aan en mocht er niets veranderd zijn dan ga ik maandag naar de huisarts.

Thanks babes, Saskia

Share This Page