hellup

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mari, 5 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik snap niks van het temperaturen. ik heb wel een regelmatige cyclus van 37 dagen. me temp. wisselt elke keer. ik zit nu op dag 22 en nu heb ik al 5 dagen achter elkaar dezelfde temperatuur. is dan me eiersprong al geweest, of betekend het dat het nog komt? ik had iets gelezen over dat het eerst stijgt en dan daalt?
     
  2. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het is precies andersom. eerst daalt je temp en de dag erna stijgt die flink. Anders zou je je kaartje even moeten plaatsen dan kunnen we het wat beter beoordelen.

    xxx Joyce
     
  3. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik zal vanavond ff een kaartje plaatsen. ik had dus op dag 17 36.2 en erna 5 dagen lang 36.5
     
  4. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ja kan zijn dat je toen je eisprong hebt gehad. Dan is het nu hopen dat je temp zo blijft, maar het zou nog beter zijn als ie wat meer stijgt.
    En je zult merken als je ongi er aan komt dat je temp weer gaat zakken tot de temp wat voor jou normaal is.
    Je zou nu tussen de eisprong en de ongi nog 1 keer een tempdaling krijgen en dat is een teken van een innesteling, daarna gaat de temp weeer flink stijgen.
    Je temp kaartje is trouwens geen garantie dat je zwanger bent, het is meer om een beter zicht te krijgen op je cyclus en wanneer je eisprong ongeveer is. Succes!

    xxx Joyce
     
  5. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik weet niet of ik dat temp kaartje erop krijg. ik heb 1 via 9 maanden.com omdat ik die fertilitu friend niet kan vinden op die site. ik weet alleen niet hoe je het in moet vullen via de pc. ik heb m namelijk uitgeprint en het dan genoteerd
     
  6. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    o zo, maar deze site moet je pakken www.fertilityfriend.com geloof ik dat die heet, maar ik geloof dat er hier op het forum ook een topic daar over is want ik gebruik dat ook net een maand en wist niet precies hoe het werkte, maar moet je maar eens op deze site zoeken.

    xxx joyce
     
  7. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik denk dat ik gewoon die van 9maanden.com gebruik want die is nederlands. waar het mij omgaat is: als je 0,3 graad omhoog gaat en je temp blijft een aantal dagen hetzelfde of dat betekend dat je je eiersprong hebt gehad
     
  8. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik heb toch geprobeerd via die fertility friend
    [​IMG]
     
  9. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    hij is tot dag 23 maar ik heb een cyclus van 36 of 37 dagen
     
  10. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik heb nu alleen de link geloof ik, ik weet niet hoe ik het plaatje in beeld krijg
     
  11. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mari, ik denk dat je je eisprong hebt gehad op dag 22! Als je temp nog 2 dagen langer hoog blijft, zal FF je eisprong op die dag aangeven d.m.v. een rood kruis. Als je temp meteen weer daalt niet. Succes en kom gerust meekletsen bij de tempkaartjes. Of plaats je kaartje hier weer als je nog een vraag hebt.
     
  12. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh ja, bij imageshack neem je de laatste link "direct link to image" dan komt je kaartje meteen in beeld.
     
  13. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    oke dankje
     

Deel Deze Pagina