Twijfel,Twijfel,Twijfel

Discussie in 'Babynamen' gestart door JMay, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wij twijfelen tussen twee namen voor onze zoon die ook een beetje leuk staan naast de naam van onze dochter.
    Het leek ons fijn om alvast een naam te hebben zodat we er aan kunnen gaan wennen.

* Noah & Jaylin

* Novan & Jaylin

Noah is erg populair maar wel heel mooi,Novan daarin tegen is maar 5x gegeven geloof ik.
    Je spreekt het gewoon uit zoals het er eigenlijk staat: Noo-van
    Noah vinden we erg mooi en zouden wij uitspreken als: No-waa

Noah is natuurlijk erg Unisex in de uitspraak en het word tegenwoordig ook vaak aan meisjes gegeven ik vraag me af of dat niet voor 'problemen' gaat zorgen als hij ouder is.
    Novan vind ik persoonlijk wat stoerder staan net als Jaylin en is wat unieker.

Kortom voor ons een erg lastige keuze...

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Grr zit er weer geen poll bij..stomme ik.

Deze mag op slot.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Persoonlijk vind ik Noah erg soft naast Jaylin. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik het een leukere naam vind voor meisjes dus dat werkt misschien wel mee in dit geval.

Novan vind ik niet zo heel mooi, maar is misschien wennen.

Andere namen die ook wat aparter zijn met o.a. eindigend op van (aantal Engelse uitspraak): Keavan, Aiden, Devan, Evan, Silvan, Deon, Lyron, Mason, Sion.

4. Rombely

Rombely Niet meer actief

Noah vind ik ook niet zo mooi bij jaylin, maar dat zou best kunnen wennen hoor. Novan vind ik stoerder maar op de een of andere manier niet mooi klinken of uit te spreken, t is het net niet zeg maar😏. Ik zou voor een stoere Engelse naam gaan bij Jaylin, succes!....

5. Alf

Alf Niet meer actief

Ik heb nog nooit van Novan gehoord, maar vind het wél mooi!!

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Bedankt voor je reactie ik heb een poll geopend die was ik hier vergeten te openen.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Doe ik deze dicht :)

Deel Deze Pagina