Wij twijfelen tussen twee namen voor onze zoon die ook een beetje leuk staan naast de naam van onze dochter. Het leek ons fijn om alvast een naam te hebben zodat we er aan kunnen gaan wennen. * Noah & Jaylin * Novan & Jaylin Noah is erg populair maar wel heel mooi,Novan daarin tegen is maar 5x gegeven geloof ik. Je spreekt het gewoon uit zoals het er eigenlijk staat: Noo-van Noah vinden we erg mooi en zouden wij uitspreken als: No-waa Noah is natuurlijk erg Unisex in de uitspraak en het word tegenwoordig ook vaak aan meisjes gegeven ik vraag me af of dat niet voor 'problemen' gaat zorgen als hij ouder is. Novan vind ik persoonlijk wat stoerder staan net als Jaylin en is wat unieker. Kortom voor ons een erg lastige keuze...
Persoonlijk vind ik Noah erg soft naast Jaylin. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik het een leukere naam vind voor meisjes dus dat werkt misschien wel mee in dit geval. Novan vind ik niet zo heel mooi, maar is misschien wennen. Andere namen die ook wat aparter zijn met o.a. eindigend op van (aantal Engelse uitspraak): Keavan, Aiden, Devan, Evan, Silvan, Deon, Lyron, Mason, Sion.
Noah vind ik ook niet zo mooi bij jaylin, maar dat zou best kunnen wennen hoor. Novan vind ik stoerder maar op de een of andere manier niet mooi klinken of uit te spreken, t is het net niet zeg maar😏. Ik zou voor een stoere Engelse naam gaan bij Jaylin, succes!....