Dames ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Vorige maand was de eerste keer dat ik vruchtbare slijm heb gespot. Had er behoorlijk last van 2 dagen voor mijn ei. Die maand eindigde ook in een miskraam. Nu weet ik hoe het eruit ziet en heb ik bij elke toiletbeurt weer last van. Wel veel minder maar het is wel hetzelfde. Maar volgende week verwacht ik pas mijn ei. Ik zit pas op de 7e cyclusdag, dus de eisprong kan toch niet zo snel alweer komen? En heb vaker gehoord dat je na ren miskraam vruchtbaarder bent. Toch niet zo erg vruchtbaar? Ik zit op de 4e dag van clomid gebruik voor de extra info. Is dit normaal? En zijn er vrouwen die dit welis hebben meegemaakt?
Ik heb er geen verstand van, maar ik heb vorige maand licht positieve testen gehad en daarna ineens negatief en bloedverlies. Na die menstruatie had ik op dag 9 en 10 ineens veel (meer dan normaal bij mij) slijmverlies waardoor ik ook dacht huh dit is toch te vroeg voor mijn eisprong? Dit was na 2 dagen over en paar dagen daarna kwam weer het vruchtbare slijm rond mijn eisprong. Vond het wel opvallend...
Maar dan had jij dus een vroege miskraam zo te horen? Want we lijken hetzelfde te hebben gehad. Misschien komt het gewoon van een miskraam?
Toevallig geen sex gehad de afgelopen dagen? En wat je verliest lijkt dus op rauw eiwit en je kan er draden van trekken tussen 2 vingers?
Volgens mij is dat van mij echt nog te pril voor een vroege miskraam, zou dan eerder denken aan een biochemische zwangerschap. Maar ik heb er niet zoveel verstand van Die 2 eerdere dagen met slijm waren het grote soort klodders/slierten en kon het ook uitrekken tot draadjes. Was dus wel even verwarrend, maar later werd het weer normaal bij mij.
Ik heb altijd 5 dagen voor ei al vruchtbaar slijm. Soms ook wel bijna 1 week vooraf. Dus denk dat het toch kan dat hij over 5 dagen of 1 week is ofzo.
Ik had hetzelfde hoor, kon wel 5 tot 7 dagen voor eisprong vruchtbaar slijm hebben. Tevens had ik vanaf 5 dagen oid ook groeipijn vh ei. Doormiddel van ovulatietesten weet ik zeker dat mijn eisprong echt pas rond cd 14 kwam. Ruim na de start van alle ei-symptomen. Ik zag het maar als voordeel dat mijn lichaam heel duidelijk laat merken wanneer het richting de eisprong gaat. Ik had dit pas zo overduidelijk na mijn eerste zwangerschap en deze x heel snel zwanger. Voor mijn vorige zwangerschap MK gehad en ik heb niks gemerkt van extra vruchtbaar oid...!
Ik ook altijd week voor piek, 5 dagen voor ei al vruchtbaar slijm. Ook niet gek, want je vruchtbare periode is voor je eisprong. Vanaf dan (of ergens cyclusdag 7-9 als je cyclus ongeveer 28 dagen is) om de dag seks hebben. Je lichaam geeft gewoon aan dat ei eraan komt. Succes!
Nee hoor, heeft niks met vruchtbaar zijn te maken. Ben zwanger geraakt doormiddel van het ziekenhuis, dus dat vruchtbare valt tegen
Ik wilde net even inbreken! Hier ook klodders vruchtbaar slijm en zeker 5 dagen voor ei maar helemaal niet zo vruchtbaar meer
Dan zitten we bijna in hetzelfde schuitje. Afgelopen miskraam was met hulp van het ziekenhuis. Maar dat was de eerste x in 2 jaar dat ik dat slijm had nou nu hopen op een betere maand voor ons!